مثلث آنلاین:بارسا امشب در دیداری فینال گونه موفق شد اتلتیکو را با دو گل شکست داده و فاصله با این تیم را به 11 امتیاز افزایش دهد.

والورده: باید تمام بازی ها را پیروز شد حالا نوبت منچستریونایتد است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو از دقیقه 28 با اخراج دیگو کاستا ده نفره شده بود و تا دقیقه 85 نیز مقاومات جانانه ای به خرج داد اما یک شوت از راه دور استثنایی از سوارز، توازن را به هم زد و لیونل مسی دو دقیقه بعد با زدن گل دوم، کار روخی بلانکوس را تمام کرد. بارسا با این برد، یک قدم مهم دیگر به سوی قهرمانی برداشت.

والورده: حالا نوبت منچستریونایتد است

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« سه امتیاز بسیار مهم را کسب کردیم. حالا نزدیک تر به قهرمانی هستیم ولی هنوز 7 بازی باقیمانده است و باید کار را به خوبی تمام کنیم. خوشبختانه این بازی حیاتی را بردیم و بسیار خوشحال هستیم. اتلتیکو نزدیک ترین تعقیب کننده بود و رقیبی بزرگ محسوب می شد. آنها با یک یار کمتر، تا دقایق پایانی به خوبی جنگیدند.»

والورده در مورد اخراج دیگو کاستا گفت: « قطعا اخراج کاستا روی ریتم بازی تاثیر گذاشت. بازی برای دقایقی جنجالی شد و در ادامه نیمه اول نتوانستیم به اهداف مان نزدیک شویم. در نیمه دوم بهتر شدیم ولی اتلتیکو هم خطرناک نشان می داد. اوبلاک بی نظیر و فوق العاده بود ولی در نهایت به گل رسیدیم.»

لوئیس سوارز :« روی شوت سوارز فکر کردم تبدیل به گل نمی شود ولی خوشبختانه با برخورد به تیر، وارد دروازه شد. اوبلاک عالی کار کرده بود و به نظر می رسید که قادر به باز کردن دروازه اش نیستیم ولی این کار بسیار دشوار را به سرانجام رساندیم. هر دروازه بان بزرگی بالاخره یک جا تسلیم می شود.»

لیگ قهرمانان: « بازی بسیار حساسی برابر یونایتد پیش رو داریم و از این پس، تمرکز روی همین بازی خواهد بود و سپس به اوئسکا فکر خواهیم کرد. باید تمام بازی ها را پیروز شد و اول از لیگ قهرمانان شروع می کنیم.»