یانیک کاراسکو، وینگر اتلتیکو مادرید، هر دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم برابر منچستریونایتد را از دست داد.

محرومیت سه جلسه‌ای وینگر اتلتیکو در لیگ قهرمانان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باید به مصاف منچستریونایتد برود و حالا مشخص شده که نمی‌تواند  در هیچ یک از دو دیدار این مرحله از وینگر بلژیکی خود بهره ببرد.

اعضای هیئت نظارت یوفا روز جمعه تصمیم‌شان برای جریمه کاراسکو به دلیل کارت قرمزی که در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر پورتو دریافت کرده بود را به این باشگاه ابلاغ کردند.

این وینگر بلژیکی در جریان دیدار برابر پورتو که در کشور پرتغال برگزار شد، به دلیل درگیری فیزیکی شدید با اوتاویو و گرفتن گردن این بازیکن و پرت کردن او به زمین با شدت و عصبانیت کارت قرمز دریافت کرد.

یوفا نیز تصمیم گرفت که با استناد به بند 15 از قوانین انضباطی خود محرومیتی سه جلسه‌ای را برای این بازیکن در نظر بگیرد.

چنین حکمی به این معناست که کاراسکو نمی‌تواند اتلتیکو را در دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم برابر منچستریونایتد همراهی کند و اگر شاگردان دیه‌گو سیمئونه موفق به صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها شوند، این بازیکن در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی نیز غایب خواهد بود.

 

به نظر می‌رسد که اتلتیکو مادرید این فصل دل چندان خوشی از تصمیمات انضباطی یوفا ندارد، چرا که این سازمان پیش از این نیز آنتوان گریزمان را به دلیل کارت قرمزی که در دیدار برابر لیورپول دریافت کرده بود دو جلسه از همراهی این تیم محروم کرد.

غیبت کاراسکو در دیدار برابر منچستریونایتد می‌تواند خبر بدی برای سیمئونه و تیمش باشد که این روزها شرایط خوبی را نیز تجربه نمی‌کنند.