سرمربی بایرن بازگشت مانوئل نویر از مصدومیت را تایید کرد.

با تایید  ناگلزمان، بازگشت  نویر مقابل سالزبورگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در الیانس آرنا میزبان سالزبورگ از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. بازی رفت دو تیم در اتریش با تساوی 1-1 به اتمام رسید و باید دید بایرن فردا برابر این حریف سختکوش چه خواهد کرد.

یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی تایید کرد که مانوئل نویر مشکلی برای بازی نخواهد داشت:« اگر تا امشب مشکلی برای زانوی مانوئل پیش نیاید، او فردا بازی خواهد کرد. همه از بازگشت نویر خوشحالیم چون نقش مهمی در تیم دارد. اولرایش هم در غیاب نویر خوب کار کرد ولی متوجه است که الان باید جای خود را به نویر بدهد.»

بازیکنان مورد علاقه و تاثیرگذار سالزبورگ:« نمی خواهم از کسی نام ببرم چون به راحتی باعث ایجاد حاشیه و شایعه می شود. سالزبورگ بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و به خصوص در زمینه استعدادیابی در سال های اخیر خیلی موفق بوده اند. همیشه استعدادهای جذابی را جذب و پرورش داده اند.»

سالزبورگ:«بازی خاصی است، جاه طلبی های بزرگی داریم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. کاملاً مطمئن هستم که تمام بازیکنان از اهمیت این بازی آگاه هستند. معادل ها و تشابه های زیادی با بازی رفت وجود دارد. سالزبورگ همیشه بالا دفاع می کند. آن ها اخیراً موارد کرونایی زیادی داشته اند و همیشه امکان تمرین با حضور تمام بازیکنان را نداشته اند. آن ها در اواخر بازی رفت نیز کمی خسته شده بودند، بنابراین وظیفه ماست که سرعت بازی را حفظ کنیم و بالا ببریم. سالزبورگ همچنین نقش بسیار خوبی را در بوندسلیگای آلمان ایفا می کند. نمی توانم بگویم که آن ها برای کسب جام رقابت می کنند یا خیر اما بازیکنان جوان و بااستعداد زیادی دارند. سالزبورگ تیم خطرناکی است که مشکلات زیادی را به ما تحمیل خواهد کرد.»

وضعیت لروی سانه:« لروی بازیکنی است که من تمایلی ندارم بدون او تیمم را به زمین بفرستم. او بازیکنی باورنکردنی است که وقتی در اوج باشد، غیرقابل توقف کار می کند. او اعتماد من را با خودش دارد، حتی وقتی در ترکیب ثابت نیست. فردا ولی در ترکیب خواهد بود و مطمئنم بازی خوبی از وی خواهیم دید.»