توماس مولر می‌گوید بایرن مونیخ فردا با برتری بر سالزبورگ، راهی دور بعد لیگ قهرمانان خواهد شد.

مولر: سالزبورگ خوب است ولی ما صعود می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در آلیانس آرنا بایرن مونیخ میزبان سالزبورگ است. دیداری از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که در دور رفت با تساوی 1-1 خاتمه یافت و بایرن خوشبین است با حمایت هوادارانش مجوز صعود به دور بعد را کسب کند.

توماس مولر مهاجم بایرن که شنبه در بازی برابر لورکوزن یک گل به خودی زد، در نشست خبری امروز خود گفت:« هرگز نمی خواستم گل به خودی بزنم و دوست داشتم برنده شویم ولی خوشبختانه بدتر نشد و 1-1 به تساوی رسیدیم. ناراحتم ولی با آن کنار آمده ام. شاید اگر با دروازه بان بهتر ارتباط برقرار می کردم، آن گل هم به ثمر نمی‌رسید. در هر صورت نباید خیلی به این موضوع فکر کرد و از اینها در فوتبال پیش می آید.»

بازی برگشت با سالزبورگ:« در دور رفت دیدیم که سالزبورگ چه تیم خوبی است و توانایی چه کارهایی دارد. بازی برای ما خوب پیش نرفت. در نیمه دوم کنترل میدان را در دست گرفتیم و به گل مساوی دیرهنگام رسیدیم. به خودمان ایمان داریم و می دانیم بازی دشواری انتظارمان را می کشد. با احترام به سالزبورگ، فردا پیروز شده و راهی دور بعد می‌شویم.»

کریم آیدمی، پدیده آلمانی سالزبورگ:« نقاط قوت کریم مشخص است. او سرعت بسیار بالایی دارد و خوب هم شوت می زند. من او را در تیم ملی دیده ام. بازی با بایرن در مونیخ به او انگیزه زیادی خواهد داد ولی امیدوارم فردا، شب خوبی برایش نباشد(با خنده).»