امشب در هفته بیست و پنجم بوندس لیگا و در مصافی حساس بایرن مونیخ و بایر لورکوزن با هم مسابقه خواهند داد.

بایرن مونیخ – بایر لورکوزن؛ آزمون بازی می کند یا نه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، از آنجایی که سردار آزمون بیش از یک هفته است تمرینات گروهی خود را با بایرلورکوزن آغاز کرده پیش بینی می شد در این بازی در ترکیب تیم جدیدش قرار بگیرد اما جراردو سیوانه کاسترو، سرمربی بایرلورکوزن در کنفرانس خبری پیش از بازی اعلام کرد سردار آزمون برای حضور در ترکیب ثابت تیم نیاز به تمرین بیشتر و دست یابی به هماهنگی های لازم با اعضای تیم دارد.

سردار آزمون به دلیل مصدومیت از ناحیه لیگامنت تیم ملی را در مصاف با عراق و امارات همراهی نکرد و زمانی که اردوی تیم زنیت را ترک و به اردوی بایرلورکوزن پیوست مصدوم بود. آنطور که از شواهد امر پیداست جراردو سیوانه کاسترو، سرمربی بایرلورکوزن نمی خواهد در میدان دادن به سردار آزمون عجله به خرج دهد و موجب تشدید مصدومیت این بازیکن شود. البته او گفته مهاجم ایرانی تیمش کاملا خوب شده و در تمرینات تیم هم حضوری فعال دارد اما برای دست یابی به آمادگی و هماهنگی لازم نیاز به تمرین بیشتر دارد.

در این بین نکته جالب گزارش بیلد است. این نشریه با وجود صحبت های سرمربی بایرلورکوزن نوشت: سردار آزمون در بازی  امشب برای دقایقی کوتاه به میدان خواهد آمد. در گزارش این نشریه می خوانیم: « سردار آزمون مهاجم ایرانی در برد خانگی 3-0 لورکوزن مقابل آرمینیا بیله‌فلد همچنان روی سکوها حضور داشت. این ایرانی می تواند برای اولین بار در بازی خارج از خانه امروز(شنبه) مقابل بایرن  دقایقی به میدان برود.هرچند سیوانه اعلام کرد بازیکن ایرانی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده ولی می توان در غیاب پاتریک شیک مهاجم گلزن انتظار داشت آزمون در این بازی دقایقی به میدان برود.»

تحلیل نشریه بیلد نمی تواند بی ربط باشد به این خاطر که حضور سردار آزمون در ترکیب بایرلوزکوزن باید از جایی شروع شود و با این تصمیم سردار آزمون می تواند رفته رفته به ترکیب اصلی تیم جدیدش راه یابد.