محرومیت شجاع خلیل‌زاده و بازگشت احمد نوراللهی؛ این تغییرات اصلی تیم ملی نسبت به بازی با عراق خواهد بود.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل امارات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" از صحبت‌های روز گذشته دراگان اسکوچیچ مشخص است که برخلاف انتظار برخی کارشناسان، نباید انتظار تغییرات خاصی در ترکیب تیم ملی داشته باشیم و مهره‌های حریص و گرسنه تیم ملی دوباره در یک ترکیب یازده نفره کنار هم آرایش خواهند یافت؛ با توجه به خروج علیرضا بیرانوند و احسان حاج‌صفی و هم‌چنین سردار آزمون از اردو، برخی تردیدهای رقابتی در برخی پست‌ها کمتر شده و بازیکنانی که در اردو هستند با امیدواری بیشتری به حضور در ترکیب فکر می‌کنند.

اگر همه چیز طبق روال ذهنی ما باشد، ترکیب تیم ملی ایران مقابل امارات شامل امیرعابدزاده (دروازه‌بان)، سیاوش یزدانی-حسین کنعانی‌زادگان (دفاع وسط)، صادق محرمی (دفاع راست)، امید نورافکن (دفاع چپ)، احمد نوراللهی-سعید عزت‌اللهی (هافبک)، وحید امیری (وینگر)، علی قلی‌زاده (وینگر)، علیرضا جهانبخش (مهاجم کاذب) و مهدی طارمی (مهاجم) خواهد بود.

این ترکیب تیم ملی البته هافبک دفاعی هم دارد اما احتمال این‌که یک نفر از هافبک‌های دفاعی ما کم بشود و ایران با یک رأس در عقب (نوراللهی یا عزت‌اللهی) و سامان قدوس مثل بازی قبلی یکی از مهره‌های خط هجومی به ترکیب ایران اضافه شود، وجود دارد؛ هم‌چنین در خط دفاع هنوز تردیدهایی درباره زوج کنعانی‌زادگان وجود دارد و این‌که یزدانی و کنعانی‌زادگان در یک بازی به عنوان زوج دفاعی بازی کنند، نکته جالب و غریبی است.

هم‌چنین ممکن است در این مسابقه شانس بازی به بازیکنانی مثل کاوه رضایی، کریم انصاری‌فرد، سروش رفیعی، میلاد محمدی و ... رو کند و آن‌ها یک بازی ملی دیگر را تجربه کنند که البته همه چیز به شرایط بازی بستگی دارد؛ ایران قصد دارد 14 پیروزی خود را در پانزدهمین بازی با دراگان اسکوچیچ به دست بیاورد و در این راه همه بعد از تحمل شرایط سخت کرونایی اردو، با نهایت توان به میدان خواهند رفت.

ترکیب احتمالی ایران مقابل امارات:

امیر عابدزاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیاوش یزدانی، صادق محرمی، امید نورافکن، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، وحید امیری، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش (کاپیتان) و مهدی طارمی

شما هم نظر خود را درباره یازده نفره احتمالی اسکوچیچ اعلام کنید.