سردار آزمون به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی به خاطر دیدار با عراق و امارات حاضر نشد. در حالی که اینطور گفته شد او به کرونا مبتلا شده است و نمی تواند تیم ملی را همراهی کند.

مهاجم تیم ملی به دلیل مصدومیت بازی نکرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کد خبر : 1809824 - 20 بهمن 1400 ساعت 11:33 - 1 بازدید 0

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون با وجود اینکه در اردوی تیم بایرلورکوزن حاضر نشده مشخص نیست چه زمانی در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت به این خاطر که مصدوم است و سرمربی بایرلورکوزن در این باره صحبت کرده است. او می گوید: آسیب دیدگی رباط باعث شده تا سردار نگران شود و به همین دلیل نیازمند درمان است. نمی‌توانم بگویم چه زمان آماده خواهد شد ولی تا آن موقع برای او صبر خواهیم کرد تا آزمون به شرایط خوبی برسد.سه تا چهار هفته دیگر به نظر تمرینات آزمون طول می‌کشد تا به جمع ما اضافه شود.  

جالب اینکه بدانید سردار آزمون به دلیل مصدومیت حتی در اردوی تیم زنیت در دبی به همراه این تیم تمرین نکرد! خبر دیگر در مورد سردار اینکه نشریه کیکر نوشت: باشگاه لورکوزن برای اینکه سردار آزمون را در تعطیلات زمستانی و 6 ماه پیش از پایان قراردادش با باشگاه روسی در اختیار بگیرد 2.5 میلیون یورو به روس ها پرداخت کرد. این در حالی است که پیش تر گفته شد این جابجایی 5 میلیون یورو برای آلمانی ها آب خورده است.

سردار آزمون در تلاش است با رفع مصدومیت خود ضمن بازگشت به اردوی لورکوزن به اردوی تیم ملی در فروردین ماه هم ملحق شود و بعد از دو بازی غیبت در مصاف با کره جنوبی و لبنان برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان برود.