فرهاد مجیدی پس از بازی با هوادار صحبت‌های تندی را علیه سرمربی تیم ملی انجام داد و به شکلی ویژه از بازیکنان تیمش و به خصوص سیاوش یزدانی حمایت کرد.

شما بگویید: با اظهارات سرمربی استقلال موافقید؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیدار مقابل هوادار اولین بازی استقلال پس از اردوی تیم ملی ایران بود و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نیز بخش اصلی اظهارات پس از بازی‌اش را به اردوی تیم ملی، دراگان اسکوچیچ و انتخاب‌های او اختصاص داد؛ جایی که به شدت از سهمیه پایین بازیکنانش در تیم ایران انتقاد کرد.

فرهاد مجیدی صحبت‌هایش را با این جمله که «با اسکوچیچ مشکل» دارد آغاز کرد و سپس با اشاره به نیمکت نشینی یزدانی گفت: «من نمی‌دانم چه اتفاقی برای استقلال باید بیفتد که بازیکنانش به تیم ملی دعوت شوند؟ بهترین نتایج را در نیم فصل اول گرفتیم. از نظر خط دفاع و حمله بهترین بودیم. تمام ایران فهمیده‌اند مشکل تیم ملی چیست. چطور آقای اسکوچیچ این را نفهمیده است.»

با این حال هرچه که می‌گذشت، تندی انتقاد مجیدی بالاتر می‌رفت و او با اشاره به اینکه مدافعانش بهترین در لیگ ایران هستند، گفت که اسکوچیچ انگیزه تیمش را «کشته» است. اوج اعتراض مجیدی جایی بود که باید بی کم و کاست از او نقل شود: «شما بهترین دفاع های لیگ را دعوت کردید ، بعد دفاع چپ را گذاشتید دفاع وسط. این هم از امروز. سیاوش امروز تمرکز کامل نداشت. عصبی بود. بازیکن مثل دسته گل تحویلت دادم. این بهترین دفاع لیگ است. یک انگشتش به تمام دفاع‌هایت می‌ارزد. با بازیکن من چه کار کردید؟ کل لیگ را بگردید مثل مرادمند و دانشگر و سیاوش پیدا نمی‌کنید.»

با گذشت نزدیک به 24 ساعت  بازتاب‌های صحبت تند فرهاد مجیدی ادامه دارد و اظهارنظر درباره کلیدی‌ترین جملات او نظیر اینکه «بهترین دفاع‌های لیگ در استقلال هستند» و «یک انگشت [یزدانی] به تمام دفاع‌های [تیم ملی] می‌ارزد»، ادامه دارد و موافقان و مخالفان نظر خود را ابراز می‌کنند و به خصوص توجه گروه موافقان را به ملی‌پوشانی نظیر مجید حسینی و امید نورافکن که سابقه حضور در استقلال را دارند، جلب می‌کنند.

اما شما چه دیدگاهی در مورد اظهارات سرمربی استقلال دارید و موافق او هستید یا مخالف؟ 

در قسمت دیدگاه ها، نظرات خود را بنویسید و همچنین می‌توانید به سایر نظرات پاسخ دهید؛ این کامنت‌ها در سریعترین زمان بررسی و تایید خواهند شد.