سردار با چهره خندان و موهای بلندشده به لنز دوربین باشگاه بایرلورکوزن نگاه می‌کند و با یک لبخند، وضعیت آرمانی اش را به نمایش می‌گذارد.

سردار آزمون و اعلام آمادگی در اینستاگرام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، بیماری آزمون از ناحیه لوزه چندان نگران‌کننده نبود اما بازگشت او به زمین تمرینی بایرلورکوزن خبر خوشی است که عصر روز سه شنبه این باشگاه آلمانی مخابره کرد و حالا خرید تازه شیرها با چند فریم از تمرین روز گذشته‌اش، این آمادگی را نمایان کرده است.

آزمون مدت زیادی نیست که به بایرلورکوزن رفته و هنوز نخستین بازی خود با پیراهن این تیم را انجام نداده اما توجه بسیاری از طرفداران این تیم متوجه اوست و همه منتظرند تا جراردو سیوانه از او رونمایی کند.

سرمربی بایرلورکوزن دو روز پیش گفته بود که سردار تمرینات انفرادی را پشت سر می‌گذارد و شاید در هفته آینده به تمرینات گروهی ملحق شود. این در حالی است که روزنامه کیکر اعتقاد دارد مهاجم ایرانی در دیدار روز شنبه مقابل آرمینیا بیله‌فلد دقایقی به میدان خواهد رفت.

با این حال در تصاویری که سردار آزمون از تمرین روز سه شنبه اش در اینستاگرام منتشر کرده، هیچ نشانی از بیماری دیده می‌شود و او با انگیزه فراوان در حال حرکات با توپ و استارت‌های سریع است تا توانایی اش را به رخ بکشد.

آزمون که باموهای بلند که یک طرف صورتش را پوشانده بود، در روبین کازان و رستوف مشهور شد، حالا دوباره با موهای بلندتر از قبل پیراهن قرمز بایرلورکوزن را تمرین می‌کند و در تصاویری که از سرمای هوا در آلمان را به خوبی منتقل می‌کنند، اولین ضربات به توپ در کمپ تمرینی تیمش را می‌زند.

حالا همه طرفداران فوتبال در ایران و البته هواداران بایرلورکوزن منتظرند تا او هرچه زودتر به تمرینات گروهی ملحق شود و شاید در بازی هفته آینده با بایرن مونیخ نیز از ابتدا به میدان برود.