کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، بار دیگر ناجی این تیم در لیگ قهرمانان شد.

خط و نشان بنزما برای سیتی: بازی تازه شروع شده!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته برای برگزاری دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راهی ورزشگاه اتحاد شد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی خیلی زود و در حالی که تنها 90 ثانیه از سوت آغاز بازی گذشته بود گل اول را دریافت کردند تا شیرازه خط دفاعی این تیم به نوعی از هم بپاشد و این اتفاق با گل دقیقه 11 تکمیل شد. 

هرچند آنها پس از گل دوم کم کم به خودشان آمدند و توانستند بازی را تا حدی به تعادل بکشانند اما در نهایت با نتیجه 3-4 شکست خوردند تا بازی برگشت را در خانه با نگرانی بیشتری آغاز کنند. 

با این حال، کریم بنزما حتی در شب شکست تیمش هم ناجی این تیم شد تا امیدهای رئال مادرید برای بازی برگشت در ورزشگاه خانگی خودش را زنده نگه دارد. 

این مهاجم فرانسوی موفق شد در دقیقه 31 بازی گل اول تیمش را روی پاس گل فرلان مندی به ثمر برساند تا اختلاف را به یک گل کاهش دهد. او در طول بازی نیز نمایش خوب و موثری داشت و در نهایت با پنالتی دقیقه 82 در این دیدار دبل کرد تا مزد تلاش‌های خودش را گرفته و بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن رئال در  این بازی از سوی بسیاری از سایت‌های خبری معرفی شد. 

این بازیکن پس از بازی نیز با انتشار عکسی از خودش در جریان دیدار برابر سیتی، به نوعی برای این تیم خط و نشان کشید و نوشت:« بازی تازه شروع شده است.»

بنزما در واقع به درخشش رئال مادرید در دیدارهای قبلی لیگ قهرمانان اشاره داشت. این تیم در دیدار برابر پاری سن ژرمن و چلسی در حالی که شرایط سختی را تجربه می‌کرد موفق شد در کمال ناباوری به بازی برگشته و رقبا را یکی پس از دیگری از سر راهش بردارد.

به نظر می‌رسد که شاگردان کارلو آنچلوتی تصمیم دارند سرنوشتی مشابه را برای پپ گواردیولا و سیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقم بزنند.