تیم پزشکی رئال امروز دوری یک و دو هفته‌ای مارسلو و فرلاند مندی را تایید کرد.

رئال بدون مدافع چپ در بازی  فینال گونه برابر سویا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، 120 دقیقه جدال برابر چلسی در بازی برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برای رئال بدون دردسر نبود. رئال که در لالیگا صدرنشین است و یک‌شنبه شب در دیداری بسیار حساس باید در زمین سویا به میدان برود، دو بازیکن خود را قطعا در اختیار نخواهد داشت. فرلاند مندی که به‌تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، دو هفته دور از میادین خواهد ماند و دقیقا برای بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل سیتی شرایط بازی را پیدا خواهد کرد. 

مارسلو دیگر مدافع چپ رئال نیز که به‌عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود و مصدوم شد، یک هفته قادر به همراهی رئال نخواهد بود. ناچو و کریم بنزما نیز با مصدومیت جزئی بازی با چلسی را به پایان رساندند و شرایطشان برای بازی با سویا نامشخص است هرچند که احتمالا در فهرست قرار خواهند گرفت.

دیگر بازیکنانی که در برابر چلسی به میدان رفتند نیز بسیار خسته ورزشگاه را ترک کردند و باید دید برای بازی برابر سویا چگونه ریکاوری خواهند کرد. برای این بازی کاسیمیرو نیز به دلیل محرومیت در دسترس نیست. رئال پس از بازی با سویا یک بازی بیرون خانه دیگر برابر اوساسونا دارد و سپس به زمین سیتی خواهد رفت. سه بازی دور از خانه دشوار و باید دید آنچلوتی تیمش را در چه شرایط بدنی روانه میدان خواهد کرد.
رئال فعلا 12 امتیاز بیشتر از بارسلونا دارد و اگر بارسا بازی عقب افتاده خود برابر رایو را ببرد، فاصله به 9 کاهش خواهد یافت. تنها هفت بازی تا پایان لالیگا فاصله است.