لوکا مودریچ در شب صعود رئال به نیمه نهائی لیگ قهرمانان نمایشی فوق العاده داشت.

مودریچ: پر از حس غرورم؛ شخصیت رئال را نشان دادیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که رئال 2-3 شکست خورد ولی راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد، لوکا مودریچ بهترین بازیکن زمین بود. رئال بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را در زمین چلسی 1-3 برده بود ولی امشب ابتدا سه گل عقب افتاد ولی رودریگو و کریم بنزما با زدن دو گل، ورق را برگرداندند. مودریچ هرچند گلی به ثمر نرساند ولی یک پاس گل داد و در نهایت بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

این دهمین نیمه نهایی رئال در 12 سال اخیر است. ستاره کروات در پایان بازی گفت:« یک شب باورنکردنی دیگر در برنابئو رقم خورد. این یکی از شیرین ترین شکست های فوتبالی من است. رنج زیادی کشیدیم ولی تا پایان تسلیم نشدیم. معتقدم با وجود اینکه ابتدا سه گل عقب افتادیم ولی بازی بدی انجام نداده بودیم. چلسی همه توانش را گذاشت و ما نیز به مبارزه ادامه دادیم. به خودمان ایمان داشتیم  و مربی نیز با تعویض ها و تغییر تاکتیکی کمک کرد تا ورق را برگردانیم. خیلی خیلی خوشحالم.»

مودریچ ادامه داد:« ما به اینگونه بازی ها و لحظات سخت عادت داریم. قبلا برابر بایرن، یووه، آژاکس، شالکه و.....تجربه مشابهی داشتیم. واقعا پس از این 120 دقیقه پرفشار، توصیف حس و هیجانم غیرممکن است. امشب بازهم شخصیت و هویت بالای رئال را نشان دادیم. در پایان، شنیدن نام خودم و تشویق هواداران حس غرور به من داد. ممنونم از این حمایت ها و من همیشه هدفم کمک به تیم برای رسیدن به موفقیت است.»

آینده:« سال به سال پیش می روم و تا جایی که توان داشته باشیم، در این سطح بازی خواهم کرد.»

سیتی یا اتلتیکو در نیمه نهایی:« سوال سختی است و نمی توان پاسخ درستی داد. اگر قهرمانی می خواهیم، نام حریف نباید تفاوتی داشته باشد. برایم فرقی نمی کند برابر کدام تیم قرار بگیریم.»