قضاوت دیدار تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به یک داور ۳۷ ساله سپرده شد.

داور بازی حساس سیتی-رئال مادرید مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ، تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید سه‌شنبه شب در حالی در اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم خواهند رفت که کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، ایستوان کواکس از رومانی را به عنوان داور این دیدار انتخاب کرد. کمک‌های کواکس در این بازی حساس، واسیل فلورین مارینسکو و اویدو آرتن، هر دو از رومانی خواهند بود، این در حالی است که آرتور دیاز از پرتغال به عنوان داور چهارم ایفای نقش خواهد کرد. مارکو فریتز از آلمان نیز به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) و باستین دانکرت از آلمان نیز کمک‌داور VAR در این بازی خواهند بود.

این نخستین بار است که کواکس برای رئال در لیگ قهرمانان قضاوت می کند ولی او برای تیم های اسپانیایی سابقه داوری دارد. کواکس در دور قبل بازی رفت سیتی-اتلتیکو در اتحاد را سوت زد؛ دیداری که با یک گل به سود میزبان به پایان رسید. او سال 2011 بازی سویا-لیل را نیز قضاوت کرده بود و در پلی آف لیگ اروپای فصل جاری در نوکمپ بازی بارسلونا-ناپولی را سوت زد(1-1).

کواکس اما برای سیتی دو بار داوری کرده است. بازی برابر اتلتیکو که در بالا اشاره شد و نیز برتری 1-5 برابر بروژ در دور گروهی فصل جاری.

جدال منچسترسیتی و رئال مادرید سه‌شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد.