دنی آلوس، مدافع کهنه‌کار بارسلونا، معتقد است که موفقیت رئال مادرید در لیگ قهرمانان شانسی نیست.

واکنش دنی آلوس به برد رئال: موفقیت آنها شانسی نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزار ش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-3 شکست دهد. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که رئال مادرید در فاصله چند دقیقه تا پایان بازی با یک گل از حریف خودش عقب بود اما توانست  توسط رودریگو دو گل در وقت‌های تلف شده به ثمر رسانده و بازی را با حریف مساوی کند تا نتیجه در وقت اضافه مشخص شود. 
در وقت اضافه اول بازی نیز این کریم بنزما بود که توانست از روی نقطه پنالتی گل پیروزی و ارزشمند رئال مادرید را وارد دروازه حریف کرده و کار صعود به فینال لیگ قهرمانان را یک‌سره کند.

این اولین بار نبود که شاگردان آنچلوتی در دیدارهای این فصل لیگ قهرمانان در حالی که از حریف عقب افتاده بودند، بازی را به سود خود تغییر داده و موفق به صعود به مرحله بعدی می‌شدند و همین باعث شد که بسیاری عملکرد خوب این تیم و حضورشان در فینال لیگ قهرمانان را شانسی بدانند. 
دنی آلوس پس از این بازی با انتشار پستی در صفحه خودش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:« این فوتبال است دوستان. درست مثل زندگی است و چیزی تحت عنوان شانس در فوتبال وجود ندارد. یا شما بر بازی مسلط می‌شوید یا این بازی است که بر شما مسلط می‌شود. آه، بدون بازیکنان برزیلی چه بلایی بر سر فوتبال می‌آمد!»
او در واقع به نمایش درخشان رودریگو گوئس، زننده دو گل رئال مادرید، و همچنین وینیسیوس جونیور در ترکیب این تیم اشاره داشت.