کارلو آنجلوتی رئال را با ترکیبی کاملا متفاوت با گذشته روانه دیدار با اسپانیول کرده است.

اعلام ترکیب رئال؛ آنجلوتی تیم را زیر و رو کرد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ‌امروز از ساعت18.45 به‌وقت تهران در برنابئو میزبان اسپانیول است و در صورت کسب یک تساوی هم قهرمان خواهد شد. دو شکست اخیر بارسا برابر کادیز و رایووایکانو به رئال اجازه داد تا سه هفته زودتر قهرمانی‌اش را مسجل کند. کهکشانی‌ها نیز با برتری بر سویا و اوساسونا به‌خوبی از لغزش بارسا سود بردند.

رئال پس از شکست 4-3 برابر سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خود را مهیای بازی امروز می‌کند در حالی‌که به‌شدت در خط دفاع با کمبود بازیکن مواجه است. ناچو و ادر میلیتائو از این بازی محرومند و داوید آلابا نیز برابر سیتی مصدوم شد. به این‌ترتیب کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مجبور شده از خسوس وایه‌خو و کاسیمیرو به‌عنوان مدافعان میانی استفاده کند. مارسلو مدافع چپ خواهد بود و لوکاس واسکز نیز سمت راست به میدان می‌رود. 

در خط هافبک، لوکا مودریچ، دنی سبایوس و ادواردو کاماوینگا مثلث میانی تیم خواهند بود. برای خط حمله نیز وینیسیوس و کریم بنزما کار را از روی نیمکت شروع می کنند و در عوض مارکو آسنسیو، ماریانو و رودریگو گوئس در ترکیب خواهند بود. دروازه‌بان رئال نیز مثل همیشه تیبو کورتواست. به این‌ترتیب در ترکیب اصلی رئال مادرید، فقط سه بازیکن اصلی و همیشه ثابت را شاهد هستیم.

پیش بینی شده در صورت قهرمانی، بازیکنان رئال راهی میدان معروف سیبلس شوند و در کنار هواداران، جشن باشکوهی برگزار کنند.