سباستین کهل، مدیر باشگاه بروسیا دورتموند، تایید کرد که تکلیف جدایی ارلینگ هالند از این تیم تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

مدیر دورتموند: تکلیف هالند هفته دیگر مشخص می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد هالند با باشگاه بروسیا دورتموند تا سال 2024 ادامه دارد اما بند فسخ گنجانده شده در قرارداد او در تابستان امسال فعال خواهد شد و همین باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط جذب او را بررسی کنند. 

باشگاه‌هایی چون بارسلونا، رئال مادرید و منچسرسیتی به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن بودند و مذاکراتی را نیز با او انجام دادند اما به نظر می‌رسد که این ستاره نروژی قرار است فصل آینده تحت هدایت پپ گواردیولا به میدان برود. 

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی نیز پیش از این از توافق مدیران این باشگاه لیگ برتری با هالند و تیم نمایندگان او خبر داده بودند اما هیچ چیزی به صورت رسمی از سوی هیچ یک از دو طرف اعلام نشده بود. 

با این حال گفته می‌شد که مرگ ناگهانی مینو رایولا که مدیر برنامه هالند نیز بود ممکن است روند نهایی شدن این انتقال را با تاخیر مواجه کند اما کهل معتقد است که تکلیف این بازیکن به زودی مشخص خواهد شد. 

مدیر دورتموند به اسپورت وان گفت:« من می‌دانم که چه مواردی در قرارداد این بازیکن ذکر شده است. ما به خوبی از شرایط بند فسخ خبر داریم. در چند ماه گذشته تلاش کردیم تا تصمیمی مشترک درباره آینده ارلینگ هالند بگیریم اما سپس مرگ ناگهان مینو رایو رخ داد.»

او با اشاره به این که روند این اتفاقات و جدایی هالند از این تیم کمی طولانی شده اضافه کرد:« متاسفانه این موضوع در چند  ماه اخیر بسیار ادامه‌دار شده است اما فکر می‌کنم که تکلیف این بازیکن تا هفته آینده مشخص شود.»