کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، بی‌صبرانه در انتظار پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه است.

بنزما: با امباپه گل‌های رئال را دو برابر می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و بسیاری معتقد هستند که این بازیکن فصل آینده با پیراهن رئال مادرید به میدان خواهد رفت. 

این بازیکن فرانسوی پیش از این بارها اعلام کرده بود که علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن رئال دارد و حتی بعضی از رسانه‌های خبری مدعی شده بودند که این بازیکن پیش قراردادی را نیز با این باشگاه به امضا رسانده است. 

بنزما در گفتگو با روزنامه فرانسوی اکیپ درباره این بازیکن اظهار داشت:« من رابطه بسیار خوبی با امباپه دارم چون ما همدیگر را می‌شناسیم و می‌دانیم که طرف مقابل قصد انجام چه کاری را دارد. برای مثال هر دو ما دوست داریم به سمت راست حرکت کنیم اما هرگز همزمان این کار را انجام نمی‌دهیم، یک نفر وارد شده و دیگری عقب می‌کشد.»

او با اشاره به احتمال پیوستن امباپه به رئال مادرید در پایان فصل جاری گفت:« من از بازی کردن با او در تیم ملی لذت می‌برم و دوست دارم در سطح باشگاهی نیز با او بازی کنم. فکر می‌کنم ما می‌توانیم گل‌هایمان را با حضور او دو برابر کنیم. یا حتی شاید سه برابر!»

این اظهارات در حالی مطرح شده که امباپه پس از پیروزی 1-5 این هفته برابر لوریان که با درخشش خیره‌کننده او و سه گل و دو پاس گل از این بازیکن همراه بود مدعی شد که احتمال دارد قراردادش را با پی اس جی تمدید کند.