رئال مادرید حالا دیگر تردیدی ندارد که باید برای جذب ارلینگ هالند هر اقدامی که لازم است را انجام دهد.

تردید رئال برطرف شد، حمله با تمام قوا برای هالند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد ارلینگ هالند با دورتموند هنوز دو سال و نیم دیگر باقیمانده ولی بند فسخ 75 میلیون یورویی او از همین تابستان قابل فعال شدن است. دورتموند می داند که هالند رفتنی است و از حالا به فکر جانشین برای اوست.

 

طبق گزارش رسانه های معتبر اروپایی، هالند قصد دارد راهی فوتبال اسپانیا شود و با توجه به مشکلات اقتصادی بارسلونا و اینکه او برای روشن کردن تکلیف آینده اش عجله دارد، رئال مادرید محتمل ترین مقصد برای او خواهد بود. هفته گذشته مارکا ادعا کرد که به زودی نشستی بین سران رئال و دورتموند برای انتقال ستاره نروژی برگزار خواهد شد و تنها نگرانی رئال، مصدومیت های متوالی هالند است.

طبق ادعای کادنا سر، شکست شب گذشته در ال کلاسیکو اما دیگر تردیدی برای فلورنتینو پرز رئیس رئال باقی نگذاشته و او حالا قصد دارد همه توانش را برای جذب ستاره نروژی بگذارد. انتقال کیلیان امباپه از هفته ها پیش نهایی شده و تنها اعلام رسمی آن در پایان فصل باقیمانده اما رئال مادرید دیشب ثابت کرد که بدون کریم بنزما مشکلات شدید گلزنی دارد. 

باید توجه داشت که امباپه بال چپ است و نه مهاجم نوک و رئال در غیاب بنزما ذخیره ای مناسب در اختیار ندارد. نه ماریانو و نه لوکا یوویچ، کیفیت لازم برای بازی در رئال را ندارند و کهکشانی ها شب گذشته برابر بارسا بدون کریم بنزما حرفی یرای گفتن نداشتند. در واقع شکست 0-4 دیشب اگر یک حُسن داشت، آن، برطرف شدن تردیدهای رئال در جذب هالند بود.