کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، با مصاحبه‌ای که با یکی از شبکه‌های اسپانیایی انجام داد امید را به رئالی ها برگرداند.

تسلط کامل امباپه به زبان اسپانیایی؛ رئال امیدوار شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در جریان پیروزی 1-5 شب گذشته برابر لوریان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان پاری سن ژرمن بود. 

این بازیکن موفق شد دو گل در این بازی به ثمر برساند و سه پاس گل ارسال کند تا بهترین بازیکن تیمش در جریان این بازی لقب بگیرد. 

قرارداد او با پی اس جی تا پایان فصل به اتمام می‌رسد و بسیاری از رسانه‌های خبری پیش از این مدعی شده بودند که پیش قرارداد انتقال او به رئال مادرید به امضا رسیده و حضور او در این تیم حتمی است. 

با این حال صحبت‌های شبکه گذشته این بازیکن پس از پایان بازی نگرانی‌های بسیاری را به همراه داشت. او احتمال ادامه حضور در پارک دو پرنس و تمدید قراردادش با پی اس جی را در این مصاحبه رد نکرد. 

 

 

اما سایت گل با انتشار ویدیوی مصاحبه امباپه با سایت ESPN مدعی شد که این گفتگو باعث خوشحالی بسیار رئالی‌ها شده، چرا که این ستاره فرانسوی با تسلط کامل بر زبان اسپانیایی در این مصاحبه صحبت می‌کند. 

امباپه در این گفتگو اظهار داشت:« من به تلویزیون فرانسه گفتم که هنوز تصمیمم را نگرفتم. من آرام هستم. در انتظار پایان یافتن این فصل هستم و شرایط خوبی دارم. همه ما باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. من با مسی بازی کردم، بازی کردن کنار او بسیار لذتبخش است. من شانس بازی با او را داشتم و این باعث افتخار است که بتوانم از او یاد بگیرم. او می‌تواند باعث پیشرفت فوتبالم شود چون بازیکن بسیار خاصی است.»