مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن به احتمال ترک این تیم در پایان فصل و حضور در منچستریونایتد واکنش نشان داد.

جدیدترین واکنش پوچتینو به احتمال ترک PSG
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو هفته پیش بود که پاری‌سن‌ژرمن یک شکست فوق العاده تلخ و ناباورانه را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد. جایی که شاگردان مائوریسیو پوچتینو در عرض 20 دقیقه همه چیز را مقابل رئال مادرید از دست رفته دیدند و در مجموع با قبول شکست 3-2 از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند.

پیش از شکست مقابل رئال مادرید نیز گفته می‌شد که مائوریسیو پوچتینو آخرین فصل حضور خود در پاریس را تجربه می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد که حذف تلخ از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که احتمال جدایی سرمربی آرژانتینی از پی‌اس‌جی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

پاری سن ژرمن در ادامه روند ناامیدکننده خود دیروز در یک بازی حساس دیگر مقابل موناکو با سه گل شکست خورد تا پوچتینو یک گام دیگر به درهای خروج تیم فرانسوی نزدیک‌تر شود. این در حالی است که از سرمربی آرژانتینی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت منچستریونایتد در فصل آینده نیز نام برده می‌شود.

پوچتینو بعد از این بازی در واکنش به احتمال ترک پاری‌سن‌ژرمن گفت: "بعد از یک سال همه چیز را به شکل واضح تری می‌بینم. فکر می‌کنم ما نسبت به زمانی که در ابتدا به اینجا آمدیم تیم مربیگری بهتری هستیم. ما تیمی را هدایت می کنیم که قبلاً هرگز ندیده بودیم و احساس می کنم اکنون دانش و توانایی بیشتری داریم، اما در پایان فصل ارزیابی خواهیم کرد و در آنجا تصمیم خواهیم گرفت."

این اظهارنظر پوچتینو گمانه زنی های متفاوتی در رسانه‌های فرانسوی داشته اما در عین حال اکثر آنها معتقد هستند که سرمربی آرژانتینی در پایان فصل PSG را ترک خواهد کرد و به احتمال فراوان هدایت منچستریونایتد را بر عهده می گیرد.