از سوی هیئت مدیره باشگاه پی اس جی ناصر الخلیفی در پست خود به عنوان رئیس باشگاه ابقا شد.

واکنش PSG به بیانیه‌های اعتراضی هواداران علیه الخلیفی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حذف پاری سن ژرمن به دست رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موجی از انتقادات را در پاریس به‌همراه داشت، از لئو مسی که رسانه‌های مختلف پس از بازی در برنابئو به آن اشاره کردند تا نیمار، ستاره‌ای که با عملکردی دور از انتظار در پارک دو پرنس ناامیدی هواداران پاری سن ژرمن را رقم زد.

اکنون ناصر الخلیفی جدیدترین فردی است که مورد خشم هواداران پاری سن ژرمن قرار گرفته است. در بیانیه‌ای که دیروز منتشر شد هواداران افراطی پی‌اس‌جی قصد دارند تا در بازی امروز تیم‌شان مقابل بوردو نارضایتی خود را نسبت به مرد قطری نشان دهند

در بیانیه هواداران پاری سن ژرمن آمده است: "از همه هواداران باشگاه می‌خواهیم که بدون خشونت به ما بپیوندند. ما حافظه کوتاهی نداریم و می‌دانیم که بازگشتمان به کورس رقابت را مدیون رئیس ناصر الخلیفی هستیم. هیچ مشکل شخصی با او وجود ندارد اما مشخصاً او در حال حاضر نمی‌تواند فرد مناسبی برای باشگاه باشد. وضعیت باشگاه به گونه‌ای است که ما مستلزم یک‌سری تغییرات هستیم.»

در پی انتشار این بیانیه امروز رادیو مونته کارلو منبع معتبر فرانسوی گزارش داد که هیئت مدیره باشگاه، ناصر الخلیفی را مقصر ناکامی های متوالی تیم در لیگ قهرمانان و شکست اخیر برابر رئال نمی دانند و به حمایت خود از وی ادامه خواهند داد. در واقع الخلیفی مدیر پی اس جی باقی می ماند و تمام منابع لازم برای تقویت هر چه بیشتر تیم در اختیار وی گذاشته خواهد شد.

این منبع اما حاضر نشد در مورد آینده لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی و مائورسیو پوچتینو سرمربی باشگاه اظهارنظر کند.