ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، بعد از شکست تیمش مقابل رئال مادرید رفتار عجیبی را از خود به نمایش گذاشته است.

فوران خشم  الخلیفی در برنابئو؛ میکشمت !
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در یک بازی دراماتیک و فوق العاده موفق شد پاری‌سن‌ژرمن را با نتیجه 3-1 شکست دهد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند. در این بین ناصر الخلیفی رئیس باشگاه فرانسوی که طاقت نداشت یک بار دیگر ناکامی تیمش در چمپیونزلیگ را ببیند رفتار تاسف بار را از خود به نمایش گذاشت

در پایان بازی ناصر الخلیفی اتفاق عجیبی را در سانتیاگو برنابئو رقم زد. به گزارش مونیکا مارچانته از موویستار، الخلیفی بعد از بازی به سرعت مکان خود را ترک کرد تا با فریاد زدن به محوطه ای که برای تیم های میهمان در ورزشگاه تعبیه شده بود، برود. در حالی که رئیس پاری‌سن‌ژرمن بسیار ناراحت به نظر می رسید یک تصویر شرم آور را رقم زد. در واقع اصلی ترین هدف الخلیفی مورد اعتراض قرار دادن داور بوده است.

به گفته باشگاه، یکی از کارمندان رئال مادرید این صحنه را ضبط می کرد و الخلیفی که متوجه این قضیه شد به سمت او  رفت تا با فریاد "من تو را می کشم" به او حمله کند. البته لئوناردو بعداً خواستار پاک شدن تصاویر موبایل کارمند رئال مادرید شده است که جنجال بسیار بزرگی را رقم زد.

به نظر می‌رسید که الخلیفی نمی‌توانست حذف تیمش را قبول کند مخصوصاً اینکه پاری‌سن‌ژرمن تا پایان نیمه اول از رئال مادرید پیش بود اما به یک‌باره همه چیز برای این تیم از دست رفت. الخلیفی در پایان بازی با فریادها و حرکاتی نشان داد که قرار است بعد از مسابقه اتفاقات عجیبی رخ دهد. در این بین او تنها نبود و لئوناردو نیز این مرد قطری را همراهی کرد و تلاش ها برای جلوگیری از عصبانیت الخلیفی کاملاً بی نتیجه بود.

الخلیفی و امیر قطر در تابستان گذشته وقتی اجازه جدایی کیلیان امباپه را ندادند، تکبر بالای خود را به رخ کشیدند. مشاهده اینکه چگونه پروژه آنها دوباره شکست خورده و از سمت دیگر کمی آن طرف تر یکی از دشمنان او یعنی فلورنتینو پرز در حال خوشحالی است، باعث شد که الخلیفی از کوره در برود و این اتفاقات رقم بخورد.

همچنین دنی مکلی، داور هلندی نیز این رفتار ناصر الخلیفی را گزارش کرده است. در بخشی از این گزارش آمده است: "رئیس و مدیر فنی PSG رفتار تهاجمی نشان دادند و سعی کردند وارد رختکن داوران شوند. وقتی داور از آنها خواست که آنجا را ترک کنند این کار را انجام ندادند. همچنین آنها به پرچم یکی از داوران ضربه زده و آن را شکستند."