در فرانسه به شدت پی اس جی را به خاطر پخش ویدیوی لحظه مصدومیت کیلیان امباپه در تمرین دیروز، مورد نقد قرار داده‌اند.

انتشار ویدیوی مصدومیت امباپه، حماقت محض بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته انتشار خبر مصدومیت کیلیان امباپه، موجی از ناراحتی و نگرانی را در میان هواداران پی اس جی ایجاد کرد. ابتدا لوپاریزین نوشت که مصدومیت امباپه شدید بوده و سپس خبر داد که خطر شکستگی مچ پا رفع شده ولی باید آزمایشات دقیق تری در مورد او صورت بگیرد. امروز نیز رسانه های فرانسوی اطلاع دادند که پزشکان فردا نظر نهایی را خواهند داد هرچند که فعلا نام او وارد فهرست بازی با رئال مادرید شده است. امباپه امید اول پی اس جی برای بازی حساس فردا مقابل رئال مادرید است. او در بازی رفت زننده گل برتری تیمش بود.

نکته عجیب اما انتشار ویدیوی لحظه مصدومیت امباپه در صفحه رسمی پی اس جی بود. تصاویر نشان می داد که ادریسا گئیه ستاره سنگالی برای گرفتن توپ پای امباپه را لگد می کند. همین ویدیو باعث شد تا بسیاری به صفحه اینستاگرام او و همسرش حمله برده و آنها را تهدید کنند.

در فرانسه به شدت انتشار این ویدیو را مورد انتقاد قرار داده و اعتقاد دارند که اشتباهی احمقانه از سوی پی اس جی بود.

لوپاریزین نوشته است:« دلیل انتشار این ویدیو بر هیچکس مشخص نیست. چه نیازی به انتشار لحظه مصدومیت امباپه بود؟ پی اس جی نمی دانست که ممکن است گئیه مورد حمله هواداران قرار بگیرد؟ در حالی که مشخص بود هیچ قصدی برای مصدوم کردن هم تیمی اش نداشت و همه چیز یک تصادف بود. گذشته از این، حالا رئال مادرید می داند که امباپه ممکن است بازی را از دست بدهد و به خوبی خود را مهیای هر وضعیتی خواهد کرد.»

اولیویه داکور بازیکن سابق تیم ملی فرانسه نیز به اکیپ گفت:« این لیگ قهرمانان است و حریفان از هر راهی برای ضربه زدن به شما استفاده می کنند. در ویدیو مشخص بود که دقیقا به کدام قسمت پای امباپه ضربه وارد می شود و فردا اگر او به میدان برود، هر بازیکن رئال می داند که چگونه باید به امباپه آسیب برساند. همان قسمت مصدوم، سوژه تک تک بازیکنان رئال برای ایجاد مشکل برای امباپه خواهد شد و در اولین فرصت به آن حمله خواهند کرد. پی اس جی به هیچ وجه نباید آن ویدیو را منتشر می کرد.»