تیری آنری، ستاره سابق فرانسه، برای نیمار و شرایط سلامت روانی او نگران است.

نگرانی آنری برای  نیمار: حال او خوب نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نیمار روزهای خوبی را در ترکیب پی اس جی سپری نمی‌کند و بسیاری باور دارند که این بدترین فصلی است که او در سال‌های اخیر با پیراهن این تیم پشت سر گذاشته است. 

این بازیکن برزیلی به دلیل مصدومیت 18بازی دیگر را نیز در این فصل از دست داد و در 18 دیداری که در تمامی رقابت‌‌ها به میدان رفته چهار گل و چهار پاس گل نام خودش ثبت کرده است. 

آخرین عملکرد ضعیف او به شکست 0-1 برابر نیس برمی‌گردد که این بازیکن نتوانست کمکی به تیمش کرده و آنها را از شکست در آستانه دیدار حساس لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید نجات دهد. 

آنری با ابراز نگرانی از شرایط این بازیکن به روزنامه فرانسوی اکیپ گفت:« وقتی اقدامی را آنالیز می‌کنید و می‌بینید که او جایگیری خوبی نداشته، ایرادی ندارد چون یک واقعیت است و شما باید این را درک کنید. بله، او در حال حاضر شرایط خوبی ندارد اما این موضوع دلایل خودش را دارد.»

این ستاره سابق فرانسه با اشاره به مصاحبه‌های اخیر نیمار اظهار داشت:« او اغلب در مصاحبه‌هایش درباره شرایطی که دارد صحبت می‌کند، درباره فشاری که روی اوست و اولین فکری که من کردم این بود که آیا او حالش خوب است؟ این موضوع درباره دریبل زدن و لایی زدن یا این واقعیت که او دیگر نمی‌تواند با سرعتش از سد بقیه عبور کند نیست.»

آنری با اشاره به شرایط روانی و مشکلاتی که این بازیکن با آنها درگیر شده اضافه کرد:« او صحبت می‌کند اما آیا شما می‌توانید صدایش را بشنوید؟ او درخواست کمک دارد. فکرهایی در سرش به وجود آمده  این اتفاقی است که برای هر انسانی رخ می‌دهد.»