رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید به تمجید از سبک بازی این تیم برابر سوسیداد پرداخته است.

تا آخرین لحظه مقابل PSG مبازره خواهیم کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شرایطی که ابتدا درونزه خود را مقابل سوسیداد باز شده دید، در ادامه بازگشت فوق العاده ای داشته و با چهار گل حریف خود را به خانه بدرقه کرد. رودریگو در مصاحبه ای مدعی شد دیدار چهارشنبه شب برابر پاری سن ژرمن برای رئال مادرید یک فینال ذیگر است و بازیکنان این تیم تا آخرین لحظه برای بازگشت برابر تیم فرانسوی مبارزه خواهند کرد.

رودریگو گفت: "با وجود اینکه در ابتدای بازی گل خوردیم اما متوقف نشدیم و این بهترین وجه عملکرد رئال مادرید بود. ما تا پایان بازی به حمله کردن ادامه دادیم. در نیمه اول واقعاً خوب کار کردیم و از نحوه بازگشت خود راضی هستیم. هواداران پشت ما ایستاده و به ما قدرت دادند که به حمله کردن روی دروازه سوسیداد ادامه دهیم. من و وینی به خوبی با هم ارتباط برقرار کردیم و ادوارد کاماوینگا و لوکا مودریچ نیز دو گل شگفت انگیز به ثمر رساندند.

برنابئو اینجا خانه ماست و ما در مقابل هواداران بازی می کنیم. آنها در هر بازی کنار ما هستند و حمایت حاضران در استادیوم ما را قوی تر می کند. امیدواریم بتوانیم تا پایان فصل به همین روند ادامه دهیم. دیدار مقابل سوسیداد برای رئال مادرید مانند یک فینال بود، می‌دانستیم که بازی واقعا مهمی در پیش داریم و نمایش درخشانی داشتیم. حالا با این پیروزی در فاصله هشت امتیاز با سویا در صدر جدول قرار گرفته این. ما یک فینال دیگر در روز چهارشنبه مقابل پاری سن ژرمن داریم و باید مانند دیدار مقابل سوسیداد در زمین حاضر شویم شویم. ما باید موفق به بازگشت شویم و تا لحظه آخر مبارزه خواهیم کرد."