کارلو آنچلوتی بازی امشب رئال مادرید برابر سوسیداد را بهترین بازی فصل تیمش عنوان کرد و گفت که مهیای بازی با پی اس جی هستند.

آنچلوتی: با بهترین بازی  فصل مان  به PSG رسیدیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از شب دوم از هفته بیست‌و‌هفتم رقابت‌‌های لالیگای اسپانیا، امشب تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان سوسیه‌داد بود و میهمان باسکی‌اش را با نتیجه قاطع 4-1در هم کوبید.

سوسیه‌داد در این بازی با گلزنی میکل اویارسابال از روی نقطه پنالتی در دقیقه 10 پیش افتاد، اما رئال مادرید با گل‌های ادواردو کاماوینگا در دقیقه 40، لوکا مودریچ در دقیقه 43، کریم بنزما در دقیقه 76 (پنالتی) و مارکو آسنسیو در دقیقه 79 ورق را به سود خود برگرداند و سه امتیاز را از آن خود کرد.

این نتیجه که نوزدهمین پیروزی فصل کهکشانی‌ها بود و با 63 امتیاز حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول را به هشت امتیاز افزایش داد، در حالی در کارنامه تیم کارلو آنچلوتی به ثبت رسید که آنها چهار روز دیگر در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان پاری‌سن‌ژرمن خواهند بود و در آن مسابقه باید شکست یک بر صفر دور رفت را جبران کنند.

کارلو آنچلوتی در پایان بازی گفت:« بازی تقریبا کاملی انجام دادیم و بازیکنان به خوبی اهمیت پیروزی در این دیدار را درک کرده بودند. شاید این بهترین بازی فصل مان بود. رودریگو و کاماوینگا امشب عالی بودند و از دیگر بازیکنان نیز راضی هستم. همه از فوتبال شان لذت بردند.»

گلزنی مودریچ:« لوکا مهره ای بسیار مهم برای ماست و امشب هم عالی کار کرد. خصوصیات فنی او منحر به فرد هستند و گل فوق العاده ای هم به ثمر رساند. برایش خوشحالم.»

دوئل بزرگ برابر پی اس جی:« با انگیزه و اشتیاق مضاعف به این بازی رسیده ایم. پیروزی امشب اطمینان بخشی بود و اگر همینطور بازی کنیم، شانس زیادی برای صعود خواهیم داشت. در برنابئو و با کمک هواداران می شود هر کاری انجام داد. می خواهیم بهترین نمایش ممکن را ارائه دهیم.»