مدافع آلومینیوم معتقد است این تیم نیاز به یک پیروزی برای بازگشت به رقابت در نیمه بالای جدول دارد.

 سلیمان زاده یک برد بیاوریم، برمی‌گردیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رامتین سلیمان‌زاده درباره تساوی آلومینیوم مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بعد از اینکه در سه هفته پیاپی نتایج خوبی نداشتیم و در دقایق آخر بدشانسی می‌آوردیم و باختیم، در بازی با نفت مسجدسلیمان نیاز به امتیاز داشتیم تا از این وضعیت خارج شویم؛ در روزی که برای رسیدن به برد تلاش می‌کردیم، به یک امتیاز رسیدیم که به نظرم همین اتفاق هم یک آرامش نسبی به تیم داد.

او ادامه داد: همه تلاشمان را برای رسیدن به برد مقابل نفت مسجدسلیمان انجام دادیم و حتی آقای خطیبی سیستم هجومی‌تری گذاشته بود تا سه امتیاز را بگیریم، اما به نظرم در این مسابقه در زدن ضربات آخر دقت نکردیم که اگر باهوش‌تر بودیم، حداقل دو گل می‌زدیم چون چهار فرصت خیلی خوب گلزنی داشتیم که از آنها بهره نبردیم.

مدافع با تجربه آلومینیوم یادآور شد: با اینکه بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم ولی امتیازی که دلمان می‌خواهد را نمی‌گیریم، اما این قول را به هواداران آلومینیوم می‌دهیم که از بازی آینده بیشتر از همیشه تلاش کنیم تا دل آنها را شاد کنیم و دوباره خوشحالی را به اراک بیاوریم. خودمان هم واقعا منتظر برد هستیم و انگیزه زیادی هم داریم.

سلیمان‌زاده در خصوص نمایش متفاوتی که در نیم‌فصل اول لیگ برتر داشتند، عنوان کرد: ما همان تیم سرسخت دور رفت هستیم که فرصت زیادی به تیم‌های حریف نمی‌دهیم، اما معتقدم اگر یک برد بیاوریم، دوباره به روند امتیازگیری قبلی برمی‌گردیم و در جایگاهی که مدنظرمان است، قرارمی‌گیریم.

او درباره دیدار هفته آینده مقابل هوادار ابراز کرد: آنها در هفته‌های گذشته تیم خوب، دونده و پرتلاشی نشان دادند و در بازی رفت هم مقابل ما تلاش زیادی کردند، اما با احترام به تیم هوادار ما باید در این مسابقه به برد برسیم و تمام اعضای تیم همدل شده‌ایم تا سه امتیاز این مسابقه خانگی را به‌دست بیاوریم.