استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان مدعی شد تیمی فردا شب برنده می‌شود که خط دفاعی مستحکم‌تری داشته باشد.

پیولی: دربی میلان به تیم انرژی داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در حال حاضر در رده سوم جدول سری آ قرار گرفته، اما تنها یک امتیاز کمتر از اینتر صدرنشین دارد و فردا شب در صورت پیروزی مقابل ناپولی، در صدر جدول قرار خواهند گرفت. البته ناپولیِ رده دومی نیز شرایط خوبی داشته و عزم خود را برای فتح اسکودتو جزم کرده است. استفانو پیولی، سرمربی میلان در نشست خبری حاضر شده و تاکید کرد تیمش با تمرکز و باور به موفقیت در زمین حاضر خواهد شد.

استفانو پیولی گفت: "دو هفته پیش به شما می‌گفتم که انتظارات بیشتری از تیم دارم و در شروع فصل هم عقیده‌ام همین بود. ما راه زیادی را پیموده‌ایم و اکنون 11 بازی باقی مانده است. ما باید از شرایط راضی باشیم، اما از این به بعد همه بازی‌ها مانند یک دوراهی خواهند بود و بازیکنان باید با تمرکز و باورِ تمام با حریفان روبه‌رو شوند. 

ناپولی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و آنها از کیفیت بالایی برخوردارند، اما ما هم شرایط مشابهی داشته و باید با تمام قدرت خود بازی کنیم. دربی به جای اینکه شرایط ما را دشوار سازد به تیم انرژی داد و حالا برای این مسابقه آماده‌ایم. شرایط زلاتان بهتر شده و او هم دیروز و هم امروز با ما تمرین کرد و احتمالا فردا در لیست تیم حاضر خواهد بود.

ناپولی بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. آنها می‌دانند چگونه دریبل زده و به عمق بزنند. هر دو تیم بازیکنان هجومی قدرتمندی دارند، بنابراین فکر می‌کنم هر تیمی که در بخش دفاعی بهتر عمل کند؛ برنده این دیدار خواهد شد.

سبک بازی ناپولی؟ لوچانو اسپالتی ساعت سه بعد از ظهر در نشست مطبوعاتی حاضر می‌شود و در این رابطه باید از او سوال کنید. ما باید در بازی‌خوانی قوی ظاهر شده، به موقع از زیر فشار خارج شویم و بسیار متمرکز و آماده باشیم. اما تقریبا فکر می‌کنم ناپولی با خط دفاعی بالایی در زمین حاضر شود."