الساندرو کاستاکورتا، اسطوره باشگاه میلان، معتقد است تیم استفانو پیولی دیگر وابسته به افراد نیست.

میلان دیگر به زلاتان ابراهیموویچ نیازی ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رقابت برای قهرمانی این فصل از رقابت‌های سری‌آ بسیار داغ دنبال می‌شود. در حال حاضر ناپولی با تفاضل گل بهتر نسبت به میلان در صدر جدول قرار گرفته در حالی که اینتر نیز با یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد. این در حالی است که هفته آینده دو تیم ناپولی و میلان یک بازی مهم و سرنوشت ساز را در برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.

الساندرو کاستاکورتا، اسطوره باشگاه میلان، در پاسخ به این سوال که آیا دیدار روسونری برابر ناپولی می تواند برای قهرمانی تعیین کننده باشد یا خیر گفت: "فکر نمی‌کنم نتیجه بازی برای اسکودتو تعیین‌کننده باشد، زیرا تیم‌ها ثابت کرده‌اند که در این فصل به اندازه کافی ثبات ندارند‌. قهرمانی در بازی‌های بین حریفان مستقیم تعیین نمی‌شود. در رقابت قهرمانی تیمی نیست که بتواند در بالای جدول فرار کند. اسپالتی یک تیم کاملا مدعی ساخته در حالی که استفانو پیولی از میان یک سری بازیکن فردگرا یک تیم درست کرده است."

کاستاکورتا در پاسخ به این سوال که آیا میلان به تمدید قرارداد با زلاتان ابراهیموویچ احتیاج دارد یا خیر نیز گفت: "فکر می‌کنم میلان دیگر به ابراهیموویچ نیاز ندارد. من می‌توانم حضور او برای یک فصل دیگر را تایید کنم اما میلان دیگر وابسته به زلاتان نیست. این یک گام واقعی رو به جلو بوده و می‌توان گفت که میلان به بلوغ رسیده است."