شهردار شهر پاریس ابراز امیدواری کرد که کیلیان امباپه در پاری‌سن‌ژرمن ماندگار شود.

پای شهردار پاریس هم به قضیه امباپه باز شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه دیگر تا پایان قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده و هنوز تصمیم نهایی این بازیکن برای آینده مشخص نشده است. با این حال اکثر گزارش‌ها در هفته‌های اخیر حاکی از آن بوده که ستاره فرانسوی قصدی برای تمدید با پاری‌سن‌ژرمن ندارد و در تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد.

با این حال به نظر می‌رسد که در هفته‌های آتی پاری‌سن‌ژرمن تلاش های پایانی خود را برای تمدید قرارداد با امباپه انجام خواهد داد. در همین راستا شهردار پاریس نیز ابراز امیدواری کرده که امباپه در تیم این شهر ماندگار شود.

آنا هیدالگو در این‌باره گفت: "اجازه دهید او بماند و به ما کمک کند. مهم‌تر از همه، من فکر می‌کنم که او فراتر از فوتبال و نتایج، بسیار مهم است و برای امید دادن به جوانان ما مفید است به همین دلیل است که می‌خواهم او بماند. من فقط می‌خواهم بگویم که ما خیلی او را دوست داریم. می‌خواهیم عشق و محبت خود را به او نشان دهیم و بگوییم که در این شهر و کشور برای بسیاری از جوانان یک الگو است. او خودش هم از این مسئله آگاه است."

شهردار پاریس در حالی این مصاحبه را انجام داده که پیش از این گفته شد که رئیس جمهور فرانسه یعنی امانوئل مکرون نیز خواهان ماندن امباپه شده و به نوعی به نظر می‌رسد که تلاش‌ها برای حفظ او در این هفته‌ها دو چندان شده است.