بازگشت اشرف حکیمی و لئاندرو پارِدِس از مصدومیت، بهترین اتفاق ممکن برای کادر فنی پی اس جی در آستانه بازی با رئال بود.

دو اتفاق خوب برای PSG در آستانه بازی با رئال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سه روز دیگر به بازی برگشت رئال مادرید و پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باقیمانده و به نظر می رسد شرایط پاریسی ها نسبت به یکی دو هفته گذشته بهتر شده است. رئال شنبه شب بازی خود در لالیگا را 4-1 از سوسیداد برد ولی پی اس جی برابر نیس شکست خورد.

امروز اما کادر فنی پی اس جی با دو خبر خوب روبه‌رو شد. اولی بازگشت اشرف حکیمی از مصدومیت بود. مدافع هافبک مراکشی دو بازی قبلی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود ولی امروز بدون مشکل تمرین کرد.

همچنین لئنادرو پاردس هافبک آرژانتینی که بازی با نیس را از دست داده بود نیز امروز در تمرین گروهی حاضر شد. طبق ادعای لوپاریزین، اشرف قطعا در ترکیب ثابت خواهد بود ولی پاردس شاید کار را از روی نیمکت شروع کند.

در این بین اما هنوز وضعیت سرخیو راموس نامشخص است. راموس بازی رفت را به دلیل مصدومیت از دست داد و در روزهای اخیر بسیار تلاش داشته تا به بازی برگشت برسد اما همه چیز به نظر نهایی پزشکان بستگی دارد. لوپاریزین نوشته است که بعید نیست راموس وارد فهرست نهایی پی اس جی شود هرچند که احتمالا در ترکیب ثابت نخواهد بود. 

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی اخیرا گفته بود که راموس را با وجود مصدومیت به مادرید خواهند برد تا از تجربیاتش استفاده کنند.