کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید تایید کرد که وینیسیوس و رودریگو می توانند امشب برابر بیلبائو به میدان بروند.

آنچلوتی: مگر وینیسیوس و رودریگو شصت ساله‌اند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در سن مامس و از یک چهارم نهایی کوپا دل ری میهمان بیلبائو است و دیدار دشواری پیش رو دارد. رئال در دور قبل الچه را حذف کرد و بیلبائو هم از سد بارسا گذشت.

سه ملی پوش برزیلی رئال یعنی وینیسیوس، رودریگو و کاسیمیرو روز گذشته به مادرید برگشتند و در کمتر از 48 ساعت باید برابر بیلبائو هم به میدان بروند. کاسیمیرو البته بامداد چهارشنبه برابر پاراگوئه به میدان نرفت ولی وینیسیوس 61 دقیقه در زمین بود و رودریگو نیز در دقایق پایانی وارد زمین شد و یک گل هم زد. برای این بازی کریم بنزما هم به دلیل مصدومیت از فهرست خط خورد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی و در مورد خط خوردن کریم بنزما گفت:« کریم روزهای اخیر به صورت انفرادی تمرین کرده و شرایط خوبی هم دارد ولی این یک بازی فینال لیگ قهرمانان نیست و قصد نداریم روی او ریسک کنیم. اینجا همه چیز به تصمیم تیم پزشکی بستگی دارد و خروج او از فهرست ربطی به بازی برابر پی اس جی که دو هفته بعد خواهد بود، ندارد.»

 

رودریگو و وینسیوس:« هر دو 20 سال دارند و نه مثل من که 60 ساله‌ام.آنها فقط در صورتی بازی نخواهند کرد که خسته باشند ولی در این سن و سال هر دو با کمی استراحت می توانند ریکاوری کرده و برابر بیلبائو به میدان هم بروند. اگر از ابتدا بازی نکنند، در طول بازی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. شرایط ادن هازارد و گرت بیل عالی است و هر دو این شانس را دارند که در ترکیب قرار بگیرند.»

این چهارمین مصاف دو تیم در فصل جاری است. رئال هر دو بازی رفت و برگشت لالیگا را از بیلبائو برد و در فینال سوپرکاپ نیز بر این تیم پیروز شد:« بازی مهمی برای هر دو تیم است. بازی دشوار در جوی خارق العاده. سن مامس ورزشگاه دشواری برای همه حریفان بیلبائو است. برای پیروزی در این زمین باید بهترین نمایش تان را ارائه دهید.»