خولن لوپتگی بعد از باخت خانگی تیمش مقابل لوانته ادعا کرد به احتمال اخراج شدنش فکر نمی‌کند.

خولن لوپتگی: به اخراجم فکر نمی کنم/ آماده می شویم برای بازی سه شنبه اروپا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، تیم فوتبال رئال مادرید امروز (شنبه) در دیدار خانگی‌اش مقابل لوانته از هفته نهم لالیگا متحمل شکست 2 بر یک شد. به این ترتیب نه تنها تعداد بازی‌های بدون برد متوالی رئال مادرید به 5 بازی افزایش پیدا کرد بلکه یک رکورد منفی هم برای این تیم به ثبت رسید: زمان ناکامی کهکشانی‌ها برای گلزنی در لالیگا به 481 دقیقه افزایش پیدا کرد که این در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه است.

با این وضعیت آینده لوپتگی بیش از پیش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و احتمال اخراج وی قوت گرفت با این حال او ادعا کرد که چندان نگران این مسئله نیست. او پس از بازی به شبکه BeIN La Liga گفت: ما باید بنشینیم و با آرامش خاطر فکر کنیم تا ببینیم که کجای کارمان را اشتباه انجام دادیم. لازم است سیستم بازی‌مان را عوض کنیم. هر کاری می‌کردیم توپ وارد دروازه نمی‌شد. با این حال ما باید به کارمان ادامه دهیم و نگران نباشیم. در این بازی ما کارهای مثبت فراوانی انجام دادیم. فکر می‌کنم حق‌مان بود که این بازی را ببریم و این خیلی واضح بود. فوتبال همین چیزی هست که هست و تیمی می‌برد که گل‌های بیشتری بزند.

لوپتگی درباره آینده‌اش و اینکه احتمال اخراجش بیشتر شده است هم تأکید کرد: ممکن است اخراج شوم؟ الان این آخرین چیزی است که به آن فکر می‌کنم. بازیکنان باید فوراً خودشان جمع و جور کنند چون ما روز سه‌شنبه یک بازی بسیار مهم در لیگ قهرمانان داریم (برابر ویکتوریا پلژن). بازیکنان من مستحق چنین مجازاتی نبوند. در هر صورت باید برای بازی بعدی‌مان آماده شویم.