پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس، با واکنش‌هایش پس از شکست برابر اینتر هواداران این تیم را تحت تاثیر قرار داد.

اشک و بوسه ستاره آرژانتینی بر پیراهن یوونتوس (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیبالا با یوونتوس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن در آستانه ترک تورین قرار دارد. 

گفته می‌شود که مدیران یوونتوس در طول وقفه دیدارهای ملی به این بازیکن و نمایندگان او اعلام کرده‌اند که با توجه به این که مذاکرات بین دو طرف به نتیجه نرسیده، آنها هم تصمیمی برای تمدید قرارداد با او ندارند و دیبالا می‌تواند در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. 

یوونتوس شب گذشته در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان اینتر بود و در نهایت با تک گلی که از روی نقطه پنالتی دریافت کرد برابر شاگردان سیمونه اینزاگی شکست خورد تا از کورس قهرمانی عقب بماند. 

دیبالا پس از پایان این بازی در حالی که سعی می‌کرد اشک نریزد، پیراهنی که به تن داشت را به یکی از تماشاگران حاضر در جایگاه هواداران متعصب این تیم اهدا کرد. او پیش از این که این پیراهن را به هواداران بانوی پیر اهدا کند، بوسه‌ای بر آن زد. 

این موضوع مورد توجه هواداران یوونتوس قرار گرفت و بسیاری از آنها از واکنشی که این ستاره آرژانتینی نشان داده تحت تاثیر قرار گرفتند. 

عده زیادی از هواداران یووه امیدوار هستند که دیبالا در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به اینتر ملحق نشود. این در حالی است که بپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، که این بازیکن را در سال 2015 به یوونتوس آورد پیش از این تاکید کرد که این تیم تصمیمی برای جذب دیبالا ندارد. 

با این حال بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که گزینه اصلی این بازیکن برای فصل آینده حضور در اینتر است. او در طول دوران حضورش در یووه 283 بازی با پیراهن این تیم انجام داده و 113 گل به ثمر رساند.