رونالد آرائوخو، مدافع جوان بارسلونا به آینده این تیم در فصل بعد امیدوار است.

بارسلونا می‌تواند روی من حساب باز کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو یکی از ستاره‌های نسل جدید بارسلونا و پروژه بازسازی این تیم لقب گرفته که اخیرا به‌مدت پنج سال قرارداد خود را تمدید کرده است. رونالد آرائوخو که در جریان برتری پرگل بارسلونا در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید موفق به گلزنی شد، مدعی شد روزهای دشوار این فصل به مثابه درسی برای فصول آینده کاتالان‌ها محسوب می‌شود.

رونالد آرائوخو به نشریه اسپورت گفت: "شرایط از نظر شخصی خیلی خوب است و ما اینجا از بازیکنان سطح بالا نکات جدیدی را یاد می‌گیریم. بازیکنی مانند لیونل مسی و لوئیس سوارز که ستاره‌های فوق العاده‌ای هستند در بارسلونا حضور داشتند. در تیم دوم، شما فضای کمتری دارید، اما در مقابل بازیکنان با کیفیتی بازی می‌کنید.

شما باید خیلی متمرکز باشید و مغلوب نشوید. من تا به حال بیش از 75 بازی در بارسا انجام داده و نشان داده‌ام که آنها می‌توانند روی من حساب کنند. ما روزهای سختی را در فصل گذشته و ابتدای فصل جاری پشت سر گذاشتیم، اما همه این‌ها در آینده برای من مفید خواهد بود.‌ این فصل کمی عجیب بود. ما خیلی بد شروع کردیم، اما با آمدن ژاوی اوضاع تغییر کرد و شرایط از نظر روحی و روش کار عوض شد. شرایط گروه بهتر شده و ما رشد زیادی را تجربه کرده‌ایم. 

ما نشان داده‌ایم که با پیروزی در برنابئو و درخشش در ناپل به چه اهدافی می‌توانیم دست پیدا کنیم. درست است که در بازی‌های اخیر نتوانسته‌ایم فوتبال فوق‌العاده‌ای ارائه کنیم، اما در حال تغییر هستیم. ما یک تیم باکیفیت با بازیکنانی بسیار جوان و البته بازیکنان قدیمی داریم. من اعتقاد زیادی به این تیم و پروژه دارم. من متقاعد شده‌ام که فصل آینده سال بسیار خوبی خواهیم داشت و موفق به فتح عناوین قهرمانی خواهیم شد. شرایط در این فصل سخت بوده، اما درس خوبی برای سال بعد خواهد بود."