سرمربی رئال مادرید از سرمربی بارسلونا دفاع کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا و به نقل از آس ، رئال مادرید یکشنبه در هفته سی و هفتم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: همه عناوین مهم هستند. فتح لیگ قهرمانان اروپا خیلی سخت است و می‌دانیم کاری که کردیم (سه قهرمانی پیاپی) فوق‌العاده بوده است. در پنج سال چهار عنوان را به دست آوردیم و آن کمی خاص است اما خیلی سخت بود. می‌دانم لیگ قهرمانان این فصل چگونه بود و می‌دانیم که فتح آن چقدر دشوار است. لالیگا روز به روز است و اجازه می‌دهد در لیگ قهرمانان، کوپا دل ری و دیگر رقابت‌ها خوب بازی کنید.

بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با شکست برابر لیورپول از صعود به فینال بازماند. سرمربی رئال مادرید گفت: نرسیدن بارسا به فینال فصل را برای رئال مادرید بهتر نکرد. این حذف چیزی را برای ما بهتر نخواهد کرد.

او درباره انتقادها از ارنستو والورده (سرمربی بارسلونا) گفت: انتقاد از والورده ناعادلانه است؟ کاری که او کرد فوق‌العاده بود. والودره می‌داند در هر شرایطی چه کاری انجام دهد. نمی‌توانیم به کاری که او کرده است شک کنیم. با این حال عادلانه باشد یا نه. در این جا گاهی شاهد چنین اتفاق‌هایی هستم.

سرمربی فرانسوی در مورد فصل آینده گفت: همیشه به این فکر می‌کنیم که کارها را به خوبی انجام دهیم و بهتر شویم. تاریخ باشگاه را می‌شناسید و مادرید همیشه رشد کرده است. من به عنوان سرمربی می‌خواهم به هواداران بگویم که سال آینده با اشتیاق زیاد برای پیروزی‌های فراوان تلاش خواهیم کرد. می‌خواهیم کاری کنیم که هواداران دوباره به تیم خود افتخار کنند.