مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی، جدیدترین نامی است که در فهرست خریدهای بارسلونا دیده می‌شود.

ستاره اسپانیایی چلسی؛ گزینه جدید در فهرست خرید بارسا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هرچند هنوز رقابت‌های فصل 22-2021 به پایان نرسیده اما مدیران باشگاه بارسلونا از مدت‌ها قبل در حال بررسی نقاط ضعف این تیم و گزینه‌هایی هستند که می‌توانند به بهبود شرایط فصل آینده به آنها کمک کنند. 

گفته می‌شود که ژاوی هرناندز از مدیران این باشگاه خواسته که چند بازیکن را در پست‌های مشخص به خدمت بگیرند تا او بتواند پروژه‌ای که برای این تیم در نظر دارد به خوبی پیش ببرد و شرایط بهتری را در فصل آینده برای آنها رقم بزند. 

بارسا به صورت جدی به دنبال بازیکنی در پست دفاع چپ است که بتواند جای یوردی آلبا را در این تیم بگیرد. آنها به دنبال یافتن بازیکنی با ویژگی‌های خاص هستند و بازیکنان زیادی نیستند که در این پست از ویژگی‌های مدنظر این باشگاه برخوردار باشند. 

با این حال روزنامه اسپورت مدعی شده که یکی از بازیکنانی که به صورت جدی تحت نظر بارسا قرار گرفته، مارکوس آلونسو از چلسی است. این بازیکن اهل مادرید پس از خاوی گالان و الخاندرو گریمالدو آخرین نامی است که در بین مدیران این باشگاه مطرح شده است. 

این بازیکن اسپانیایی 31 ساله تا تابستان 2023 با باشگاه چلسی قرارداد دارد و با این که تنها 12 ماه دیگر از قراردادش باقی مانده اما به دلیل شرایط خاص این باشگاه و تحریم رومن آبراموویچ هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است. 

این موضوع و همچنین قیمت 15 میلیون یورویی او باعث شده که مدیران بارسا به صورت جدی در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن باشند که در این فصل 41 بازی برای چلسی انجام داده و 3190 دقیقه در زمین حضور داشته است.