ظاهرا باشگاه بارسلونا چندان از یادآوری نام و خاطره کریستیانو رونالدو استقبال نمی‌کند.

خوشحالی به سبک رونالدو در بارسلونا ممنوع! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق عجیبی در یکی از دیدارهای تیم جوانان بارسلونا توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. 

فرمین لوپز، بازیکن 18 ساله تیم جوانان بارسلونا، موفق شد گلی جذاب و کلاسیک به سبک بارسلونا با ضربه برگردان بزند اما اتفاقات پس از این گل بود که حالا جنجال زیادی را به پا کرده است. 

این بازیکن جوان پس از گلزنی برای بارسلونا به سمت گوشه زمین دوید تا خوشحالی خودش را از به ثمر رسیدن این گل تماشایی ابراز کند و شادی معروف کریستیانو رونالدو را با پریدن به هوا و مشت کردن دستانش رو به زمین تکرار کرد. 

این اتفاق باعث شد که صفحات رسمی باشگاه بارسلونا در اقدامی عجیب دست به سانسور تصاویر منتشر شده مربوط به گلزنی این بازیکن  در شبکه‌های اجتماعی بزنند.  

آنها با این کار در واقع خواستند نشان دهند که هیچ رابطه خوبی بین این باشگاه و مهاجم سابق رئال مادرید وجود ندارد و آنها از یادآوری نام و خاطره این بازیکن به هیچ وجه استقبال نمی‌کنند. 

برای مثال در پستی که در اینستاگرام از گلزنی این بازیکن منتشر شده، لوپز و گلی که با ضربه برگردان به ثمر رسیده نشان داده می‌شود اما او سپس برای جشن گرفتن به سمت گوشه زمین می‌دود و تصاویر پس از آن دیگر منتشر نمی‌شود. 

حالا روزنامه مارکا با انتشار تصاویری نشان داده که دلیل سانسور این صحنه توسط شبکه‌های اجتماعی بارسلونا این بوده که لوپز پس از گلش تصمیم گرفته که به سبک این ستاره پرتغالی خوشحالی کند و این موضوع به مذاق مسئولان باشگاه بارسلونا خوش نیامده است. 

گفته می‌شود که این مسئله بسیار از سوی مدیران این باشگاه جدی گرفته شده و آنها تصمیم دارند درباره دلیل این شادی پس از گل از سوی لوپز تحقیق کنند و شاید تصمیماتی هم درباره آینده این بازیکن و ادامه حضور او در بارسا گرفته شود.

رونالدو که حالا پیراهن منچستریونایتد را به تن دارد، پیش از این در دوران حضورش در رئال مادرید موفق شده بود در 34 بازی که برابر بارسا انجام داد، 20 بار دروازه این تیم را باز کند و یکی از بهترین آمارهای گلزنی را برابر این تیم به ثبت رسانده است.