متئو آلِمانی به نوعی تایید کرد که بارسا هنوز از تلاش برای جذب ارلینگ هالند دست بر نداشته است.

لاپورتا هرگز نگفت که بارسا نمی‌تواند هالند را جذب کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده ارلینگ هالند در سال‌های اخیر در ترکیب دورتموند باعث شده نام این ستاره نروژی تقریبا در لیست خرید تمام تیم‌های بزرگ اروپایی قرار بگیرد. بارسلونا نیز خواهان توافق با ارلینگ هالند شده و خوان لاپورتا، رئیس این باشگاه در ماه‌های اخیر فعالیت خود برای توافق با مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن جوان را آغاز کرده است.

با این حال قطعاً بارسا کار آسانی برای جذب ارلینگ هالند نخواهد داشت. به‌خدمت گرفتن این بازیکن هزینه نقل و انتقالاتی بالایی را طلب می‌کند، در حالی‌که بلوگرانا در وضعیت اقتصادی خیلی خوبی به سر نمی‌برد. از طرف دیگر وجود رقبایی نظیر منچسترسیتی، منچستریونایتد و رئال مادرید در راه جذب ستاره نروژی، یکی دیگر از مصائب بارسا در راه نهایی کردن این انتقال بزرگ است.

روز گذشته وقتی از خوان لاپورتا، رئیس بارسا در مورد احتمال جذب هالند سوال شد او پاسخی داد که مطلوب هواداران تیمش نبود:« ما خریدی انجام نخواهیم داد که باعث بی ثباتی و بر هم خوردن توازن مالی باشگاه شود.»

جمله‌ای که در رسانه‌های اسپانیا به‌عنوان عقب نشینی آشکار بارسا از جذب ستاره نروژی تعبیر شد اما متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا قبل از دیدار برابر اوساسونا بارقه‌های امید را بار دیگر برای هواداران زنده کرد و گفت:« الان زمان درستی برای تایید یا رد خرید یک بازیکن نیست. نمی‌توان با صراحت گفت که امکان جذب بازیکنی خاص وجود ندارد. ما در تلاشیم تا بتوانیم منابع مالی لازم برای تقویت هر چه بیشتر تیم در تابستان را فراهم کنیم. ما در سکوت کار خود را پیش می‌بریم. اظهارنظر لاپورتا هم در واکنش به اصرار بیش از اندازه رسانه‌ها نسبت به موضوع جذب هالند بود؛ همین.»