مدیران رئال مادرید از ارلیگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، خواسته‌اند که یک سال دیگر در این تیم بماند.

پیغام رئال برای هالند: تا 2023 در دورتموند بمان!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، درخشش هالند در دورتموند در ماه‌های اخیر باعث شده که این بازیکن به یکی از جذاب‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا تبدیل شود. 

قرارداد او با این باشگاه آلمانی در سال 2024 به پایان می‌رسد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی موجود در این قرارداد در تابستان پیش‌رو فعال می‌شود و همین باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند. 

گفته می‌شود هالند عصر امروز جلسه‌ای با مینو رایولا، مدیر برنامه سرشناس خود، دارد تا تصمیمش برای آینده را مشخص کند. 

این بازیکن 21 ساله همین حالا هم پیشنهاداتی از باشگاه‌های بزرگ چون منچسترسیتی، رئال مادرید، بایرن مونیخ، بارسلونا و پاری سن ژرمن دارد و بسیاری از رسانه‌ها پیش از این مدعی شده بودند که در یک قدمی توافق با رئال مادرید است. 

با این حال، سر دیپورتیووس مدعی شده که مدیران رئال از این بازیکن نروژی خواسته‌اند که یک سال دیگر نیز به حضورش در دورتموند ادامه دهد. 

تمام تمرکز رئال مادرید در این تابستان روی جذب کیلیان امباپه است و آنها تصمیم دارند خبر توافق نهایی با این بازیکن فرانسوی را در انتهای فصل جاری اعلام کنند. 

همین موضوع باعث شده که آنها از هالند بخواهند که یک فصل دیگر در بوندس‌لیگا بماند، چون از نظر آنها منصفانه نیست که این دو بازیکن بزرگ و درخشان را به‌صورت همزمان در یک پنجره نقل و انتقالاتی جذب کنند. 

رئال مادرید باور دارد که هالند ارزش این را دارد که خرید بزرگ فصل لقب بگیرد و ممکن است در صورت انتقال همزمان با امباپه به برنابئو، زیر سایه جذب این ملی‌پوش فرانسوی قرار بگیرد. 

با این حال هنوز مشخص نیست که آیا این ستاره نروژی حاضر است که این درخواست را پذیرفته و یک فصل دیگر هم با پیراهن دورتموند به میدان برود یا خیر.