در رادیو مونته کارلو انتقادات تند از نیمار تمامی ندارد.

نیمار تنفرانگیزترین فوتبالیستی است که دیده‌ام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نیمار روزهای سختی را در چند هفته اخیر در ترکیب پی اس جی پشت سر گذاشته و شکست برابر رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان این شرایط را سخت‌تر هم کرده است. 

این بازیکن روز گذشته مجبور شد شایعات مربوط به درگیری فیزیکی با جانلوییجی دوناروما را تکذیب کند اما این حداقل مشکل او در حال حاضر است، چرا که در فرانسه مدعی شده‌اند که مدیران پی‌اس‌جی در حال بررسی شرایط فروش او هستند. 

به گفته برخی منابع معتبر، صبر مدیران قطری از عملکرد این بازیکن به سر آمده و به نظر می‌رسد که انتقال نیمار از بارسلونا به پاریس در سال 2017 مطابق انتظار آنها پیش نرفته است. رابطه نه‌چندان خوب با پدر این بازیکن، مصدومیت‌های متعدد و رفتار او در بیرون از زمین از جمله این مشکلات است. 

دانیل ریولو، کارشناس رادیو مونته کارلو که در جریان بازی پی‌اس‌جی و رئال در توئیتر خود نیمار را یک احمق توصیف کرده بود، این بار به انتقادی شدیدتر از او پرداخت و گفت:« از نیمار، دیگر همه به ستوه آمده‌ایم. او در پی‌اس‌جی به یک هیولا تبدیل شده است. نیمار دقیقا در این چند سال چند کار مفید برای تیم انجام داده است؟ کسی که حقوقی نجومی از باشگاه دریافت می‌کند و قرار بود پی‌اس‌جی را به بالاترین سطح در لیگ قهرمانان برساند.»

ریولو ادامه داد:« الان نیمار تبدیل به بازیکنی شده که همه جا از او متنفر هستند. عملکرد و تعهد پایین او، خوشگذرانی‌ها و هر کاری که انجام می‌دهد، دقیقا همان کاری است که یک فوتبالیست نباید انجام دهد. هرگز بازیکنی ندیده‌ام که به اندازه او تنفر برانگیز باشد. او انگار دیگر وجود ندارد و اثری محو از گذشته خوبش در بارسلوناست.»