ژاوی سیمونز، ستاره جوان پاری سن ژرمن درگیری شدیدی با بازیکنان سویا داشته است.

درگیری شدید جواهر جوان PSG (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم جوانان پاری سن ژرمن موفق به غلبه سویا را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ جوانان یوفا و حذف رقیب اسپانیایی خود شد، اما ژاوی سیمونز رفتاری جنجالی در این دیدار داشته و با بازیکنان حریف درگیر شد.. همه چیز از جایی شروع شد که ژاوی سیمونز، هافبک جوان پاری سن ژرمن، از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه سویا شده و با دست خود و علامت هیس، بازیکنان حریف را به سکوت دعوت کرد که این رفتار باعث بروز درگیری بین بازیکنان دو تیم شد. حالا زومانا کامارا، سرمربی این تیم از عملکرد بازیکن جوان خود در این بازی انتقاد کرده و از ژاوی سیمونز خواست رفتار بهتری داشته باشد

زومانا کامارا گفت: "بازیکنان ما باید بدانند که در پاری سن ژرمن هستند، پیراهن این تیم را می پوشند و نماینده یک باشگاه مهم هستند. پس باید مطابق شان و سطح این باشگاه رفتار کنید. همه چیز فقط معطوف به استعداد و عملکرد شما در زمین نیست، شما باید خوب رفتار کرده و به رفتارهای تحریک آمیز بازیکنان حریف نیز پاسخ ندهید."

در نهایت تیم زیر 19 سال پاری سن ژرمن پس از پیروزی در دیدار روز سه شنبه خود مقابل سویا با نتیجه 2-0 به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یافت. سیمونز در سال 2019 از بارسلونا به این باشگاه پیوسته و قرارداد او تا 30 ژوئن 2022 اعتبار دارد.