سیمونه اینزاگی مطمئن است که اینتر خیلی زود به روند گلزنی و پیروزی باز خواهد گشت.

اینزاگی: نگران نیستم، همان اینتر همیشگی می‌شویم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 به گزارش "ورزش سه"، اینتر که از دو بازی قبلی خود در سری آ یک تساوی برابر ناپولی و شکست خانگی غیرمنتظره برابر ساسوئولو را تجربه کرده، فردا شب در زمین تیم ته جدولی جنووا به میدان خواهد رفت. اینتر با یک بازی کمتر از میلان در رده دوم جدول قرار دارد و فردا محکوم به پیروزی بر تیم نوزدهم است. نراتزوری بازی خود در لیگ قهرمانان را نیز هفته قبل 0-2 به لیورپول باختند.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر در نشست خبری این بازی گفت:«دیداری بسیار حساس در برابر تیمی خواهد بود که به دنبال نجات خود است. ما هنوز بهترین خط حمله را در سری آ داریم و هیچ مشکل در فاز هجومی ای نداریم. فقط زمانی نگرانی ها افزایش می یابد که در خلق موقعیت ناتوان باشیم که این طور نیست. مطمئنم که به زودی به روند گلزنی گذشته‌مان بر می‌گردیم. البته که ما می توانیم و باید بهتر حمله و دفاع کنیم. برای ما گل نزدن در دو بازی متوالی غیرعادی است.»

اینزاگی ادامه داد:« در ابتدای فصل از من خواسته شد تا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنم، به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسیم و فاتح سوپرکاپ شویم. تا به اینجا ما کارمان را عالی انجام داده ایم و شرایط نگران کننده نیست.

بله، در برهه زمانی مهمی قرار داریم اما هنوز به مقطع تعیین کننده فصل نرسیده ایم. هر چیزی ممکن است؛ من یوونتوس و آتالانتا را نیز بخشی از این کورس قهرمذانی می دانم. تیم هایی که با کسب پیروزی در چند بازی متوالی می توانند به صدر نزدیک تر شوند. باید بازیکنان مصدوممان را ریکاوری کنیم. امید من این است که همه در دسترس باشند تا انتخاب های متفاوتی داشته باشیم.»