عثمان دمبله بهترین راه را برای پاسخ به سوت های اعتراضی هواداران بارسا انتخاب کرد.

غوغای دمبله؛ بله، من از امباپه بهترم! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، 73 دقیقه از بازی بارسا و بیلبائو گذشته بود که دومین گل آبی اناری ها نیز به ثبت رسید. زننده این گل عثمان دمبله بود.

ستاره فرانسوی دقیقه 67 در میان سوت های اعتراضی هواداران به جای فران تورس وارد زمین شد و هر بار که پا به توپ می شد نیز با واکنش منفی دوست داران بارسا روبرو می شد. بارسایی ها همچنان از دمبله بابت عدم تمدید قراردادش دلخور هستند و علی رغم درخواست های متعدد ژاوی، اعتراضات شان را علیه او متوقف نکرده اند.

دمبله اما بی تفاوت به سوت ها نمایشی عالی ارائه داد و دقیقه 73 نیز به زیبایی هر چه تمام تر توانست گل دوم بارسا را با شوت پای چپ استثنایی به ثمر برساند و اینگونه پاسخ سوت های اعتراضی را داد. او پس از ثبت گل به سمت ژاوی رفت و شادی خود را با وی تقسیم کرد. در واقع گل دمبله خیال بارسا را از بابت یک پیروزی دیگر راحت کرد. این دومین گل فصل دمبله در 16 بازی برای بارسا و پنجمین پاس گل او بود.

بارسا دقیقه 90 روی سانتر دمبله توسط لوک دیانگ با ضربه سر به گل رسید و در دقیقه 94 نیز  باز هم دمبله پاس گل داد تا دیپای گل چهارم را بزند. به این ترتیب پرونده بازی با درخشش دمبله و ثبت 4 گل بسته شد.

حالا شاید ژاوی و خوان لاپورتا بتوانند شینه سپر کرده و از ادعای چند ماه پیش خود دفاع کنند، ادعایی مبنی بر بهتر بودن دمبله از کیلیان امباپه. کسی چه می داند؟ شاید با ادامه این روند، بارسلونا پیشنهاد قبلی خود برای تمدید که از سوی دمبله رد شده بود را پس گرفته و پیشنهادی جدید و بهتر ارائه بدهد.