دروازه‌بان پرسپولیس در شادی گل دوم تیمش همراه با بازیکنان شرکت کرد.

استارت صدمتری برای پاک کردن اشک گلزن پرسپولیس(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بازی با آلومینیوم برای پرسپولیس و حامد لک خاطرات خوشی در دو فصل اخیر نداشته و آنها هر دو شکست امسال و فصل قبل خودشان را مقابل شاگردان رسول خطیبی متحمل شدند ولی در دیدار شب گذشته، این بار اوضاع بر وقت مراد سرخ‌پوشان و گلر این تیم پیش رفت و سه امتیاز و یک کلین‌شیت برای‌شان به دست آمد.

حامد لک در تقابل با شاگردان سرمربی سابق خود مطمئن ظاهر شد و با خروج‌های به موقع و همکاری با مدافعان تیمش در گردش توپ، بازی‌سازی را از عقب زمین انجام داد و چندین بار هم با شوت‌های بلند قصد داشت مثل هفته گذشته که پایه‌گذار گل دیدار با نساجی شده بود، برابر آلومینیوم هم چنین عملکردی ارائه کند.

دروازه‌بان پرسپولیس که روی دو شوت اسماعیل شریفات و پوریا آریاکیا واکنش خوبی داشت و یک خروج موفق کرد، بیشتر از کلین‌شیت هشتم این فصل خود مقابل آلومینیوم، از زده شدن گل دوم تیمش توسط رضا اسدی خوشحال بود و برای تبریک به او تا منطقه کرنر حریف پیش رفت.

حامد لک که در جریان بازی مقابل آلومینیوم مدام با ارتباط کلامی با هم‌تیمی‌هایش سعی در دقت بیشتر آنها برای انجام کارهای گروهی و پاس دادن داشت، در شادی گل دوم سرخ‌پوشان نیز در کنار سایر بازیکنان شرکت کرد و به خوشحالی پرداخت.

دروازه‌بان پرسپولیس بعد از اینکه شوت محکم رضا اسدی در لحظات پایانی مسابقه به تور دروازه آلومینیوم چسبید، با گام‌های بلند به سرعت خود را به جمع بازیکنان سرخ‌پوش که در گوشه زمین تجمع کرده بودند، رساند و هافبک تعویضی و گلزن تیمش را در آغوش گرفت و به او تبریک گفت.

لک که احتمالا به‌خاطر خارج شدن اسدی از زیر فشار انتقادات چنین حرکتی انجام داد تا به او روحیه بدهد، با این پیام اسدی در پایان مسابقه همراه شد: «حامد جان داداش با معرفتم خوشحالیه این روزا رو مدیون درخشش تو هم هستیم.»

ویدئویی از لحظه استارت ۱۰۰ متری حامد لک از محوطه جریمه خودی تا رسیدن به محل شادی بازیکنان پرسپولیس در دست نیست ولی عکس زیر از لحظه در آغوش کشیدن اسدی توسط گلر سرخ‌پوشان ثبت شده است.