ژاوی، سرمربی بارسلونا، نیاز مبرم خود به رونالد آرائوخو را در دیدار برابر والنسیا نشان داد.

اقدام جالب ژاوی: استفاده از آرائوخو بدون تمرین!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز یکشنبه در جریان رقابت‌های هفته بیست و پنجم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

رونالد آرائوخو که در جریان دیدار برابر اسپانیول دچار مصدومیت شده و در تمرینات این تیم غایب بود نیز در این بازی حضور داشت و 90 دقیقه کامل در میدان ماند. 

این اتفاق در حالی رخ داد که این مدافع پس از پشت سر گذاشتن روند درمانی‌اش تنها در آخرین جلسه تمرین که روز شنبه برای هماهنگی بازیکنان برگزار شده بود حضور داشت. 

با این حال ژاوی پس از سوت پایان بازی و در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که از این مدافع میانی خواسته که برای کمک به تیمش با همین یک جلسه تمرین و پس از طی کردن روند درمانش در زمین حاضر شود،  چرا که مدافعان زیادی در این بازی در دسترس ژاوی نبودند. 

این مدافع اروگوئه‌ای بین دو نیمه دیدار برابر اسپانیول به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه از زمین بازی بیرون رفته بود و نتوانست تیمش را در دیدار برابر ناپولی در رقابت‌های لیگ اروپا نیز همراهی کند اما درخواست ژاوی را قبول کرده و برابر والنسیا به میدان رفت. 

بارسلونا در حالی روز یکشنبه در مستایا به مصاف والنسیا رفت که مدافعانی چون ساموئل اومتیتی، سرخی روبرتو، کلمنت لنگله و الخاندرو بالده را به دلیل مصدومیت و جرارد پیکه و دنی آلوس را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت اما عملکرد خوب آرائوخو شرایط را به سود این تیم تغییر داد.