اولیور کان، مدیر اجرایی باشگاه بایرن، از انتقادهایی که از سوی هواداران این تیم شده چندان خشنود نیست.

قرارداد لوا بازی نیست که با یک کلیک تمدید شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، قرارداد روبرت لواندوفسکی تا ژوئن 2023 با بایرن مونیخ ادامه دارد اما شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این بازیکن از این تیم در تابستان پیش‌رو به گوش می‌رسد. 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و لهستانی در چند روز گذشته از توافق قطعی لوا با مدیران باشگاه بارسلونا خبر داده و مدعی شدند که این مهاجم لهستانی تصمیمی برای تمدید قراردادش با بایرن ندارد و فصل آینده با پیراهن بارسا به میدان خواهد رفت. 
همین موضوع عصبانیت بسیاری از هواداران بایرن را به همراه داشت که معتقد بودند مدیران باشگاه در پیشبرد مذاکرات تمدید قرارداد با ستاره این تیم تعلل کرده‌اند. 

کان در گفتگو با اسپورت وان درباره شرایط لواندوفسکی اظهار داشت:« روبرت تا امروز برای یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد. ما با این بازیکن قرارداد داریم و می‌خواهیم که او تا زمانی که ممکن است به حضورش در این تیم ادامه دهد.»
مدیر اجرایی باشگاه بایرن با اشاره به انتقادات صورت گرفته از سوی هواداران درباره تمدید قرارداد لوا گفت:« ظاهرا بعضی افراد معتقدند که چنین مذاکراتی مثل بازی‌های آنلاین است که من یک کلیک کنم و قرارداد او تمدید شود. شما باید شرایط بازیکنان را هم در نظر بگیرید.»
او با اشاره به درخشش لوا در ترکیب بایرن در سال‌های اخیر اضافه کرد:« روبرت با ما به بازیکنی تراز اول تبدیل شد که هر فصل 30 تا 40 گل می‎‌زند. البته که چنین بازیکنی ممکن است به دنبال چالشی جدید باشد و با خودش بگوید که در این باشگاه به تمام موفقیت‌های ممکن دست پیدا کرده است. اینجاست که ما باید او را برای ماندن متقاعد کنیم.»