اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، نسبت به شایعات مطرح شده درباره جدایی روبرت لواندوفسکی از تیم واکنش نشان داد.

اولیور کان: لواندوفسکی قطعا در بایرن می‌ماند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد این بازیکن با این باشگاه به گوش نرسیده است. 

بسیاری از رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در روزهای گذشته از توافق این ستاره لهستانی با مدیران باشگاه بارسلونا برای انتقال به این تیم در پایان فصل جاری خبر داده بودند. 

کان پس از پایان بازی شب گذشته برابر ویارئال که با حذف بایرن از لیگ قهرمانان همراه بود به آمازون پرایم گفت:«ما مطمئنا یک فصل دیگر هم لوا را در کنار خودمان خواهیم داشت. می‌دانیم که او چه اهمیتی برای ما دارد و از این بابت نگران نیستیم. ظاهرا رقابتی در جریان است که چه کسی بزرگترین داستان غیر منطقی درباره روبرت لواندوفسکی را خواهد گفت؟»

این مدیر باشگاه بایرن با اشاره به این که مذاکرات با این بازیکن لهستانی همچنان در روزهای اخیر ادامه داشته اظهار داشت:«ما دیوانه نیستیم و مطمئنا بر سر انتقال بازیکنی که هر فصل 30 تا 40 گل برای ما می‌زند مذاکره نخواهیم کرد. صحبت‌ها با او ادامه دارد.»

پیش از این گفته می‌شد که یکی از دلایل ناراحتی لوا از مدیران بایرن این است که آنها هنوز مذاکرات برای تمدید قرارداد با او را آغاز نکرده‌اند اما حالا سایت گل هم تایید کرده که این مذاکرات شروع شده و دو طرف در حال بررسی شرایط برای امضای قرارداد جدید و ادامه حضور این بازیکن در آلیانس آرنا هستند.