دیگو سیمئونه به انتقادات تند و زیاد علیه سبک بازی اتلتیکو مادرید واکنش نشان داد.

سیمئونه: همه سبک‌ها محترمند،هیچ تیمی را تحقیر نکنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید فردا میزبان سیتی است و باید شکست دور رفت را جبران کند تا به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کند. تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه هفته قبل در ورزشگاه اتحاد صرفا دفاع کرد ولی در نهایت 1-0 مغلوب شد. اتلتیکو برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیاز به برتری با دو گل اختلاف دارد.

سیمئونه در نشست خبری این بازی گفت:« برای سیتی مثل هر حریف دیگری احترام قائلیم. بازی سیتی-لیورپول را تماشا کردم. طبیعی است که بازی تیمی که قرار است برابر آن به میدان بروید را تماشا کنید ولی سیتی-لیورپول بازی بزرگی بود که همه دوست داشتند آن را ببینند. یک بازی سطح بالا و پر از بازیکنان درجه یک و مستعد. بازی زیبایی بود و هر لحظه یک تیم حمله می کرد و تیم مقابل را به عقب نشینی وا می داشت. همه از این بازی لذت بردیم.»

با حکم یوفا، حداقل پنج هزار هوادار اتلتیکومادرید نمی‌توانند در استادیوم واندا متروپولیتانو برای دیدار با سیتی حاضر شوند. سیمئونه در این رابطه گفت:« امیدوارم این مشکل حل شود و بتوانیم همه هواداران مان را در اختیار داشته باشیم.»

انتقادات به سبک دفاعی اتلتیکو:« از سال 2005 مربی هستم و همیشه مجبور بوده ام به این نوع سوالات پاسخ بدهم. من به همه سبک ها احترام می گذارم و هرگز به هیچ همکاری بی احترامی نکرده ام. خودم را جای آنها می گذارم و حق می دهم که از شیوه ها و سبک های مختلفی استفاده شود. با بی احترامی و تحقیر دیگران موافق نیستم و به نظر رسانه ها، بازیکنان و....احترام می گذارم.»

سیتی:« برابر تیمی قرار می گیریم که فوتبال بسیار خوبی بازی می کند. ما هم برای این بازی شور و اشتیاق زیادی داریم. واضح است که فقط با شور و انگیزه نمی توان به دور بعد رفت ولی سعی خواهیم کرد بازی را به سمتی ببریم که بتوانیم به سیتی ضربه کاری را بزنیم. سعی خواهیم کرد مانع انتقال سریع توپ بین بازیکنان سیتی شویم ولی الان حرف زدن چه فایده ای دارد؟ مهم آنچه است که فردا در زمین رخ خواهد داد.»