ناتان آکه، مدافع هلندی منچسترسیتی، جذب ارلینگ هالند را اتفاق فوق العاده‌ای برای این تیم می‌داند.

هالند باعث جذابیت تمرینات منچسترسیتی می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شایعات فراوانی که در مورد آینده ارلینگ هالند وجود داشت، نهایتاً چند هفته قبل مشخص شد که این ستاره نروژی فصل آینده زیر نظر پپ گواردیولا و در منچستر سیتی به میدان خواهد رفت. در واقع تیم انگلیسی موفق شد گوی سبقت را از رقبای خود از جمله رئال مادرید و بارسلونا برباید و این بازیکن آینده دار و گلزن را به خدمت بگیرد.

ناتان آکه، مدافع هلندی منچستر سیتی، درباره انتقال ارلینگ هالند به این تیم صحبت کرده و می‌گوید: "این باعث جذابیت تمرینات منچستر سیتی خواهد شد. او بسیار قدرتمند است و شم گلزنی فوق العاده‌ای دارد. با توجه به نحوه بازی ما ممکن است به این بازیکن احتیاج داشته باشیم. او نسبت به بازیکنانی که ما اکنون در اختیار داریم متفاوت است و یک دارایی بزرگ برای ما محسوب می‌شود."

مدافع هلندی درباره فصلی که با منچسترسیتی پشت سر گذاشت و آینده خود در این تیم نیز گفت: "به‌طور قطع من فصل آینده خود را بیشتر نشان خواهم داد. در حقیقت می‌خواهم به کارم در منچسترسیتی همچنان ادامه دهم."

منچسترسیتی در خط دفاعی خود چند ستاره با کیفیت از جمله آیمریک لاپورته، روبن دیاز و جان استونز در اختیار دارد و به همین خاطر شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی ناتان آکه از این تیم در تابستان پیش رو مطرح شده اما با توجه به صحبت‌های این بازیکن به نظر می‌رسد که او قطعاً در فصل آینده زیر نظر پپ گواردیولا کار خواهد کرد.